zondag 2 februari 2014

Deze week zag ik ... #5

Deze week zag ik ...
zusterliefde

Deze week hield ik met 2 van mijn zussen opnieuw een zussen-handwerk-dag,
we proberen dit een paar keer per jaar te doen,
omdat we allen in een verschillende provincie wonen
en we elkaar niet vaak zien
(zus 3 is, wonder boven wonder, geen creatieve handwerkziel :-)).
Deze keer was ons nichtje Annette er ook bij,
zij woont in Ierland dus het was een fijn weerzien.
We hielden ons dagje in de winkel van mijn zus Lut, Nona's Hobby Atelier,
waarover ik jullie hier reeds vertelde.
Kort bij de bron dus ... :-)
En natuurlijk kon ik het niet laten om wat te kopen,
maar dat zien jullie nog wel passeren :-)

Deze week zag ik ...
een schoon werkje


Mijn zus Lies maakte
theelichtjes-onderleggertjes
met haakkatoen en lipjes van blikjes,
knap hé!


Deze week zag ik ...
nog meer (plus)zusterliefde

Samen puzzelen ... :-)

Deze week zag ik ...
dat zelfs bij neerslachtig weer
de natuur op zijn mooist kan zijn.



In mijn volgende blogje laat ik weten
wie er een zakdoekdooshoes heeft gewonnen...
nog even geduld ;-)



 Wil je ook meedoen aan 'deze week zag ik'?
Klik dan even hier en je kunt lezen hoe het werkt op blog Zomaar een dagje.

Fijne week!
x

32 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk opgewekt bericht weer! Nou, die week van jou was er wel een met een gouden randje :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super zeg!!! Wat zul je genoten hebben x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een rijkdom meis al die zusterliefde x x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heerlijk zo een bericht en mooie foto;s erbij ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk zussenliefde ik heb er maar 1 maar vorige week hebben wij het heerlijk gehad in DenBosch, dat zussenuitje houden we erin!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn zo een samenzijn met je zusters.
    Mooie natuur foto's heb je genomen.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super gezellig die zusterliefde van jullie en dan op zo'n verleidelijke plek! Ik zou ook niet zonder iets daar vandaan kunnen gaan ben ik bang,ha,ha.....De theelichthouders zijn erg grappig bedacht zo met die lipjes van blikjes en nu ik jou meiden aan het puzzelen zie baal ik dat ik gisteren bij de kringloop die leuke puzzel van Jan van Haasteren niet meegenomen heb voor slechts 2,95...toen ik 5 minuten later weer terug naar het schap met puzzels liep was die n.l weg!Dus bij twijfel een volgende keer gewoon alvast in het mandje laden...terugleggen kan dan altijd nog,ha,ha....De natruur is zeker mooi evenals jou foto's ervan,draagt heerlijk zo'n camera om je nek met zo'n überhippe cameraband!Ik kijk wel uit naar de lente en die zon van vandaag was heeeerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhhh een zus met een handwerkwinkeltje....echt nen droom

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zussenliefde, wat is er mooier? Nou, zussenliefde in een schitterende winkel natuurlijk ! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat fijn al die gezellige zusjes! Mooie foto's Trui...
    Liefs, Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke fleurige en gezellige foto en (bijna) alle zussen zo creatief!
    En je maakt mooie foto's. Vandaag schijnt hier de zon, wel fris maar toch maakt het me wat vrolijker.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik word megazot van die mooie foto's van je zus haar hobby atelier...Dat lijkt me nu echt het Walhalla om in te vertoeven. Super origineel onderzettertje en mooie natuurfoto's. Ah en als je zin hebt, ik doe een give away...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een geslaagde week zo te zien! Leuk om zo samen te handwerken!
    Groetjes Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat gezellig zo met de zussen en nicht bij elkaar. Weer een blogje om van te genieten.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk, zo samen handwerk doen. En zo te zien heb je ervan genoten wat toch nog het fijnst van al is, nietwaar? Liefs, Me

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Eigenlijk is dit wel heel erg gaaf dat "deze week zag ik", mooie momenten en plaatjes die je vastlegt. Normaal weet je (ik in ieder geval ;-)) ooit deze week niet eens meer alles wat je vorige week deed, soort van alzheimer-light denk ik in mijn geval ;-) Op deze manier kun je mooi een overzicht maken en "bewaren" op je blog!

    Ik vind jouw zus haar winkel er echt zo gaaf en uitnodigend uitzien met al die prachtige kleuren en materialen, je zou er spontaan hebberig van worden. En wat leuk zo'n zussen-nichtje-crea-bea-avond of dag, keigezellig!

    Je foto's zijn weer super zoals gewoonlijk!
    Fijne week duizendpoot!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een gezelligheid met je zussen en nicht. Prachtige foto's en leuk om samen te doen zo'n handwerkdag. En in de winkel van je zus is natuurlijk helemaal top. Het ziet er zo mooi en prachtig uit. Geniet van de komende week, lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk hoor zo'n zussendagje. Ik heb 1 zus, maar die houdt echt niet van handwerken. Jammer! Mooie foto's van de natuur heb je gemaakt! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig weekje weer!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. mooie zussen, mooi handwerk, mooie winkel, mooie natuur: een geweldige week dus!
    fijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Fijn als je met je zussen dezelfde hobby kan delen en als er dan ook nog eentje zo'n winkeltje heeft! Geweldig toch! De natuur was weer mooi en de theelichthouders prachtig!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat heerlijk om met je zussen en nicht te kunnen handwerken. En wat je gezien hebt: super en mooie foto,s.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dat ziet er gezellig uit! Leuk dat jullie met de familie samen kunnen handwerken. Dat is bij mij niet echt denkbaar :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Veel kleur, menselijke en natuurlijke schoonheid !

    BeantwoordenVerwijderen
  25. De liefde stroomt er vanaf. Je zus heeft volgens mij een superleuke winkel en ook veel leuke workshops, als ik tijd had, ik zou het wel weten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ohhhh wat een mooie fotoos Trui....ik heb 1 zus maar helaas geen zusterliefde....we hebben elkaar al jaren niet gezien of gesproken ....
    Als ik terug thuis ben ga ik de winkel van je zus zeker en vast bezoeken ....ziet er zo mooi;kleurig en fleurig uit ....

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ziet er supergezellig uit daar in Wommelgem...Ik spring er snel een keertje binnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Jeetje, wat een boel zusterliefde! Leuk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oh wat fijn zo met je zussen samen creatieve dingen doen!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui