zaterdag 22 februari 2014

Deze week zag ik ... #7

Deze week zag ik ...
het begin van het lenteseizoen

Alléé, 't is nog wat vroeg maar voor mij moet het nu ook niet meer beginnen vriezen,
de vogeltjes lonken al naar elkaar, geven héérlijk ochtendconcerten,
er schiet vanalles uit de grond, bomen tonen hun eerste nieuwe blaadjes ..

Deze week zag ik ...
het begin van het buitenspeelseizoen

 

Deze week zag ik ...
het begin van het tuinwerkseizoen

Mijn boer en klein boerinneke in volledige uitrusting :-)
"Hoe zit dat hier met die compost?"
‘Eenvoud is het hoogste wat je kan bereiken.’
Frédéric Chopin, Pools componist
xxx


 Wil je ook meedoen aan 'deze week zag ik'?
Klik dan even hier en je kunt lezen hoe het werkt op blog Zomaar een dagje.

29 opmerkingen:

  1. oh meid, wat een heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijke foto's !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk hè, weer lekker buiten. Laat het voorjaar maar komen hoor! En zo te zien wordt daar bij jullie van genoten.
    En wat vind ik de foto links boven op de eerste collage prachtig. Zo mooi om de bloem zo mooi gedetailleerd te zien. Prachtige foto Trui, heb je heel mooi gemaakt!
    Nog een fijn weekend. xx Janina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie plaatjes ,blije mensen ,ja lekker voorjaar ik heb er ook zin in

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij hebt weer veel mooie momenten gezien deze week.
    leuk !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. kortom GENIETEN, heerlijke foto's
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb hier weer heerlijk genoten Trui!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk he, al dat groen dat weer boven de grond tevoorschijn komt!! Vanmiddag ga ik ook de tuin in om wat te snoeien, harken, blad verwijderen maar bovenal....GENIETEN!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn jullie crocussen al ver!
    Zo heerlijk om weer buiten te kunnen scharrelen hè....?
    Lieve tuinkabouters heb je ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De lente is toch het mooiste seizoen van het jaar he, met alle bloemenpracht en vogeltjes die tjilpen en koppeltjes vormen :-) zalig genieten!

    Cindy x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik hou het meest van de lente, mag voor mij nog lang duren.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goed opgemerkt Trui en prachtig geïllustreerd met je mooiste foto's!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heerlijk he,zooo,n zin in voorjaar,echt hopen dat het zo blijft.

    geniet ervan

    liefs yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk he, vooral vandaag is zo'n dag met een gouden randje! Geniet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig he! Al echt genieten! Blote buiken, boerinnekes, bloemen: een perfecte week dus :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heb vandaag ook voor de eerste keer in de tuin gewroet...zalig gewoon!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie fotoos Trui, zalig ....
    en nog bedankt voor je tip ....het boek Korte Metten was geweldig !!!!
    Ben nu begonnen aan een ander boek van Lisa Gardner .....

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  17. zalig om terug wat buiten te komen hé. :-)mooie foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ah, lieve Zizi.... zo heerlijk tussen de lentebloempjes. Heerlijk dat jullie al zo genoten hebben van het prachtige weer. Doet een mens goed he ;-)

    Fijne week!

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ah heerlijk zoals nu met het zonnetje erbij!!
    Mooie foto's weer! En wat een geweldige blije kopjes, dartelend door het buitenleven! Super!
    Zie dat je al meer mensen hebt aangestoken met je Lisa Gardner-virus ;-)
    Geniet van je week!! x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ook hier in Werchter kwetteren de vogels al volop en ik heb genoten van je heerlijke foto's. Hoop voor de natuur dat de lente nu echt doorzet want het zou zijnde zijn als het nog gaat vriezen.
    P.s : Heb je ooit eens een lange mail gestuurd maar ben er ondertussen achter dat je die niet gekregen hebt.
    In het kort kwam het er op neer dat als je nog eens in je heimat passeert je welkom bent :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hé wat jammer dat ik die mail niet gekregen heb, je mag hem nog altijd opnieuw sturen hoor: trui.wellens@gmail.com :-)

      Verwijderen
  21. laat de lente maar komen inderdaad en de winter nu wegblijven. De tuin begint al weer uit te lopen, dus kom maar door met de zon. Prachtige foto's. Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Allemaal dingen die ik in week 8 zag :-)
    Dank voor de herinnering.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui