donderdag 20 februari 2014

Testkonijn

... dat was ik hé.
Want ik mocht testen ...
testen voor het
schitterende nieuwe blogmadammenboek
dat morgen in de boekenrekken ligt:


2 blogmadammen, Inge en Marina,
sloegen de handen in en creatieve ideetjes bij elkaar
en maakten een geweldig leuk boek
voor elkeen die graag met de naaimachine
leuke knuffels, poppen, cadeautjes maakt.

Ik was dan ook apetrots toen ik in september
werd gevraagd of ik testkonijn wilde zijn
om een kabouter te maken.
Een patroon dat in het boek zou komen.

Ja, ja, ze pakten het goed aan ...
al hun modellekes werden getest.
Hier en hier kan je er meer over lezen.

En ik testte Kurt ...
Kurt de boskabouter,
maar een eigenwijze dan,
hij wilde absoluut niet de 'boskleuren' aan.


 Ik vond het geweldig leuk om te doen,
(en héél moeilijk om zo lang te zwijgen ;-))
de patroontjes zijn goed doordacht
en mja, die 2 creatieve duizendpoten bij elkaar,
dat kan niet anders dan een schitterend boek zijn.

Lijkt dit ook iets voor jou?
Klik dan hier en misschien ligt
Feest in't Knutselbos
binnenkort ook bij jou in de bus.
Ik kijk alvast uit naar alle andere modellekes om te maken!
Proficiat Inge en Marina!!
En om hun boek te vieren,
geven ze er elk nog eentje weg op hun blog,
dus neem maar gauw hier en hier een kijkje!

xxx

28 opmerkingen:

  1. Zelfs zonder boskleuren is hij super schattig, mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. joepieeeeee wat een leuk berichtje :D hij is geweldig, die Kurt van je! Dikke merci!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige boskabouter. Leuk dat niet traditionele kostuumpje staat hem goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik mocht ook testen... ook een kabouter. hihi. maar dan een stokpop. Voor mij was het in een te drukke periode om er lang tijd in te steken, maar door de goede uitleg ging dat probleemloos vlot. Ook de jouwe is enorm leuk. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het boek, het testen, de kabouter, de blogmadammen = super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezelligert met die stippen benen ,leuk gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Om de een of andere reden zit ik met Hugo in mijn hoofd, maar dat is misschien zijn vriendje :)
    Hij brengt instant een glimlach op mijn gezicht :)))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een snoes, zo tof !! Als knuffelfreak ben ik al heel benieuwd naar het boek !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk die kabouter! Dat belooft veel goeds voor het boek!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik had he bij mamarina bestelt ik naai wel niet maar je weet maar nooit :-) met handtekeningen en wel ligt ie hier nu te schitteren
    en owwwww wat heb je die kabouter gaaf gemaakt zeg ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een eer dat je proefkonijn mocht zijn!! En wat heb je de kabouter prachtig gemaakt.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Slim van de dames om test-konijnen te kiezen. Ik weet waarover ik het heb, wij hebben er hier 4 stuks. Als ze wat in hun kop hebben, gáán ze ervoor (pff gisteren voor de zoveelste keer op konijnen-jacht)! Jouw kabouter is dan ook helemaal super geworden!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk zeg! En knap gedaan van jou (mond dicht houden en het uitproberen)
    En tja als je Kurt heet vind ik ook niet dat je boskleuren aan kan, weet niet waarom ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een knapperd die kabouter. Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Yeehaaa!! Wat gaaf om iets te mogen testen hè , net een recensie maar dan met stof ;-)
    Helemaal geweldig vind ik je kabouter!
    Helaas kan ik nog niet een naaimachine overweg al had je het graag, maar ik wens de dames heel erg veel succes met hun prachtige boek!!

    Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel leuk!!!! Je kabouter ziet er kei tof uit :).
    Ik heb het boekje nu ook, wil er ook snel aan beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo mooi, ik vermoed dat ik het boek binnenkort ook haal ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hé Trui, zo fijn dat je mocht testen! Kurt ziet er goed uit ;-)
    Ik kijk alvast uit naar het boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een eer; maar idd dames met smaak die weten wie ze moeten laten testen;-) geweldig leuke kabouter!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een knappe vent die Kurt! Op de foto trekt 'ie er zo te zien lekker op uit, maar stiekem is het toch een 'home sweet home' man. Tenminste dat lees ik op z'n muts ;)
    Prachtig gemaakt Trui, en het boek ziet er veelbelovend uit!
    xx Janina

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui