zondag 16 maart 2014

Deze week zag ik ... #10

Deze week zag ik ...
de prachtige magnolia in bloei


Deze week zag ik ...

Vrijdagavond ging ik met een paar vrienden naar Bekdichtzitstil kijken,
een theatervoorstelling als ode aan het wild spelende kind:
"intiem en klein langs de buitenkant, stormachtig en emotioneel langs de binnenkant".
En ik was volledig van mijn melk ... ik vond het zooo goed, zooo aangrijpend, zooo prachtig neergezet,
dat ik mijn Mister Creatuur bij de kraag vatte en vandaag nog een keer ging kijken ...
ABSOLUTE AANRADER!
Voor wie ook zin heeft om gaan te kijken,
hier (bij tickets) kan je zien waar ze nog spelen,
ene ... ze komen ook nog naar Nederland!

Geluk zit niet in de afwezigheid van problemen,
maar in de vaardigheid om er mee om te gaan!
Jackson Brown
(dank je wel Veerle E. voor de tip van de mooie spreuk)

Fijne week!
xxx

18 opmerkingen:

  1. Dat moet goed zijn als je twee keer gaat! Super hè als zoiets je zo kan raken....
    Enne... schitterende magnolia foto's!
    Liefs van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ADHD, binnen ons gezin hebben we er dagelijks mee te maken... . Weet al precies hoe het gaat als ik naar zo'n voorstelling ga....dikke tranen die over m'n wangen rollen want je gunt je kind het allerbeste maar je weet hoe moeilijk hij het heeft en hoe mensen doorgaans op hem reageren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige magnolia!!! Fijne nieuwe week, meis!

    Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's van de magnolia. Hij bloeit mooi. Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig die magnolia tegen die blauwe lucht.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De magnoliaboom is een prachtige boom en ruikt ook lekker! Je hebt genoten van het theater, leuk!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super-recensie krijgt de voorstelling. Maar de mooiste recensie zal voor hun zijn als er mensen inderdaad 2x gaan. Pakkend thema ook, vooral omdat mensen vaak alleen uit gaan van eerste indrukken en totaal geen idee hebben wat er aan de hand is met een kind.
    En als jij volledig van je melk was (weer iets geleerd;-)) wil dat volgens mij zeggen dat je een mooi, groot hart hebt (vrij vertaald ;-))....

    Fijne week!! x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, ik ben ook zo dol op magnolia!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoe bijzonder dat een theater stuk je zo kan raken! Je maakt me erg benieuwd, ik zal zo eens even het linkje bekijken. De magnolia is prachtig. Hier kan ik ook zo blij van worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je was volledig van je melk?! Das een nieuwe uitdrukking voor mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo mooi hè de magnolea. Hier heb ik er een in de tuin, zit nu vol met knoppen ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. enne dat moet Vlaams zijn.... van mijn melk zijn.... whaaaaaaat?

      Verwijderen
  12. Prachtig je foto's van de Magnolia!! Ik zal dat eens in de gaten houden die voorstelling, wel een 'must see' dus!! xx..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw je magnolia staat volop in bloei....wij hebben de donkerpaarse versie...die staat nu in de knop.

    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt mooi die magnolia in bloei. Wij hebben ook zicht op zo'n mooi tafereel (boompje bij de buren). De lente kan toch mooi zijn hé.

    Cindy x

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui