zondag 30 maart 2014

Deze week zag ik ... #12

Deze week zag ik ...
mijn gestaag groeiende stapel granny's
voor mijn grooooots plan

Al 67 lapjes voor mijn deken in progress!!
De draadjes hing ik omhoog voor de nestbouwende vogeltjes ...
ik ben benieuwd hoeveel gekleurde nestjes we gaan vinden :-)
Het ideetje vond ik bij Esther


Deze week (weekend) zag ik ...
weer voor het eerst buiten leven

Wie nieuwsgierig is naar het stofje waar ik mee bezig ben,
het is één van de prachtige creaties van 'Soft Cactus' ... later meer hierover!


Deze week zag ik ...
grote liefde


Deze week zag ik ...
blijmaakpost

Dank je wel, lieve Janina!

Fijne week!

Begrijpen
is meer dan verstaan
- BZN -


27 opmerkingen:

  1. Jouw stapel granny's groeit echt wel gestaag! Dat wordt vast een prachtige deken!
    Zo heerlijk, dit fijne weer; van mij mag het nog heel lang zo blijven :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar IEDEREEN heeft al van die schoon stofkes......er gaan er gewoon geen meer zijn als ze eindelijk te koop zijn voor de gewone mens snif snif

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohjawel, we zijn met een paar mensen die de stofjes aan het uitproberen zijn. Het gaat om een hele mooie nieuwe collectie en binnenkort zijn ze te koop, aan een aardig prijsje. Mijn zus gaat ze ook verkopen trouwens :-)

      Verwijderen
  3. Die deken zal prachtig worden ! Je hebt veel moed hoor en de vogels gaan blij zijn met hun hippe nestjes. Hoeveel heb je er nog te gaan ? Tof he, dat buitenleven, daar heb ik vandaag ook zo van genoten. En die 2 daar op de grond, dat ziet ge, die begrijpen elkaar !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die deken komt er wel! Maar ben ook heel benieuwd naar de gekleurde nestjes straks!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier zit er steeds een pimpelmees aan de wolletjes te treken nu nog kijken waar de kraamkamer is...
    Ja het buitenleven HEERLIJK! Hoe is het in de kas bij meneer Creatuurtje?
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De granny's worden er geleidelijk meer. Ben heel benieuwd naar het eindresultaat. Heerlijk hè, dat buiten weer. Wat kan een mens daar gelukkig van worden. Heerlijk!!! Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow je granny's gaan goed! Wat heerlijk zo kroelen met elkaar! hihi Fijne week, Groetjes Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhh die granny's!!Wat ga je lekker Trui!Mooie foto's weer met leuke teksten eronder EN last but not least....♥ je spreuken/teksten onder aan elk blogbericht van je!


    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heerlijk om buiten te strijken he,geniet van het mooie weer

    liefs yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijne week zo te zien. En het soft cactus stofje, ben benieuwd wat dat gaat worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt weer een mooie week gehad zie ik. en wat een heerlijk stapel granny's heb je daar liggen.
    Word er een beetje hebberig van ;)
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik spaarde tot nu toe ook al mijn afgknipte draadjes van al mijn gehaakte mutsen voor de vogels, maar ik moet ze nog altijd eens ter beschikking stellen van die diertjes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je stapel granny's groeit goed! Knap gezien om je draadjes zo te hangen, ik probeerde het vorig jaar, had ze in een schoteltje gelegd, maar geen enkele vogel wou ze, misschien jouw voorstel eens proberen... die grote liefde, da's nie moeilijk met zo'n lief hondje in de buurt! En post is altijd leuk.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat wordt al een flinke stapel, ben benieuwd, evenals naar je naaiwerk! Heerlijk knuffelen met de hond, mijn dochter doet dat vaak met de kat op dezelfde manier! leuk die draadjes voor de vogeltjes, fijn voor de nestjes en het ziet er nog leuk uit ook! Lieve post is altijd fijn!! xx..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo, wat netjes gebundeld je Granny's! En die draadjes zo beschikbaar stellen voor de vogels, wat een leuk idee (van Esther ;-)]. Genoeg mooie momenten zie ik zo voorbij komen in jouw week. Leuk!
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Meer moet da niet zijn hé. Weer mooie momenten :-)
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jouw deken gaat in ieder geval een pak sneller dan het mijne.
    Zo te zien wordt het een schoontje.
    (ben benieuwd)

    die hondenliefde, schattig!

    Buiten strijken: goddelijk!

    De restjes wol hangen hier ook in de bomen in korfkes, samen met uitgekamde haren van de katten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat is al een grote stapel granny's! Restjes wol voor de vogels, had er nog nooit van gehoord. Ze gaan alleszins een superzacht nestje hebben :-). Leuk hé, dat buiten leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuk idee van de draadjes!
    Je bent goed bezig met de granny's, zie ik. Ik maak een tas en heb er lang niet zoveel nodig maar aangezien ik meestal met meerdere dingen tegelijk bezig ben vlot het nog niet erg, ha, ha!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat deken zal er prachtig uit zien en gaat goed vooruit! Zalig toch buiten kunnen werken en de vogels heb je blij gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een gaaf idee met die draadjes!! Ik zie al meteen een hele kudde blije nestjes voor me ;-)
    En ik zeg het nog maar eens, wat haak jij akelig netjes!! :-) x
    Geniet van het mooie weer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik inderdaad wel nieuwsgierig naar wat je aan het maken bent met de stofjes van Naomi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. nu iedereen op zoek naar gekleurde vogelnestjes :-), lijkt heel mooi te gaan worden je granny deken !!
    Liefs, ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui