zondag 9 maart 2014

Deze week zag ik ... #9

Deze week zag ik ...
B R U S S E L

Sorry, jullie gaan nu overspoeld worden met foto's
want ik kon niet kiezen :-)
Vrijdag gingen we met de kids erop uit naar Brussel ...

ATOMIUM aan de buitenkant


 ATOMIUM aan de binnenkant

Middenonder een origineel ingangsticket voor de Expo 1958
THE ART OF THE BRICK in het Beursgebouw

De Amerikaanse kunstenaar Nathan Sawaya maakt met Legoblokjes kunst ...
En wat voor kunst ... echt de moeite om eens een kijkje gaan te nemen.
De tentoonstelling wordt extra mooi door de betekenissen die overal achter de
creaties zitten.
 Rondje Brussel


Fijne week
ene ...


 xxx

28 opmerkingen:

  1. Daar zou ik ook niet uit kunnen kiezen, wat een fijne fotos!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo,

    Wat ziet dat er een geslaagd dagje Brussel uit en hele mooie foto's !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke familiedag!
    Dat zouden we ook eens moeten doen met de kids!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een fantastische foto's! Als je daar naar kijkt, moet je je wel heel gezegend voelen, Trui, met zo'n heerlijk gezin :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. geeft niets had geen 1 foto willen missen, mooooooi en wat een gezelligheid
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi! Het atomium in de zon, dat is gewoon prachtig hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow dat was zeer zekers een prachtige dag met veel lol zo te zien aan de foto's!
    Ik zag eens een paar maanden geleden foto's van de expo waar mijn vader samen met broer en schoonzus rondliepen, zo leuk die oude foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat zijn mooie gezinsfoto's! Zalig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige foto's!!! Mijn hoogtevrees stak de kop weer op bij het zien van de foto rechts onderin van het ATOMIUM (Woeha, HOOG, HELLEP!!!!!!!!!)
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oooooh geweldige foto's ! Zo vaak LANGS geweest bij Atomium, nooit erin maar het ziet er tof uit!
    De lego kunst is echt superknap (zou Christian mooi vinden) en de foto op de paaltjes is de max... ha!
    Kon je het niet laten het Manneke aan te kleden?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Supermooie foto's, dat ziet er uit als een geweldig dagje uit samen!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zalig mooie foto's. Geniet, geniet, geniet.....
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk zo'n dagje met je gezin. Ik snap dat de keus voor foto's dan moeilijk is. Mooie foto's wederom. Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jullie hadden een zaaaalig dagje zo te zien! Het atomium vind ik ook de moeite, heb het een paar jaar geleden met hubbie gedaan. En die tentoonstelling ziet er echt interessant uit met de blokjes. Die moet ik onthouden!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Uit ervaring weet ik dat weekendjes BXL de max zijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jeej, niet raar dat je niet kon kiezen, wat een leuke foto's!
    En wat gaaf die Lego-Art!!
    Hehehe, manneke Pis als Rode Duivel, nemen ze hem mee naar Brasil als mascotte?? ;-)
    Mooie kids, en heel erg super hoe je ze fotografeert ook! Petje af voor vindingrijkheid!

    Fijne zonnige week x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een heerlijke dag Trui zo met z'n allen. En de foto met de kids op de paaltjes, geweldig!
    Ik was voor de laatste keer in Brussel toen wij een kort weekendje op huwelijksreis gingen. Ons geld was precies genoeg om nog naar deze prachtige stad te kunnen reizen. En dat was in 1991 ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heb je een creatief gezin iedereen doet gezellig mee met het maken van creative foto's. Leuk ik heb genieten van jjullie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. soms zijn alleen foto's voldoende om een indruk van een geslaagde dag te laten zien ! Ziet er mooi en gezellig uit :-), liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. oooh, we waren ook op the art of the brick, Jannes koos dat als uitstapje voor z'n verjaardag, het was keischoon hé ! (ze kiezen hier ofwel een feestje met klasgenootjes ofwel een uitstap met ons alle vijf, en ze kiezen alledrie bijna elk jaar voor een uistap, jeej!)
    keitoffe foto's !
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een super leuk uitje en wat een super leuke foto,s,je hoeft echt geen sorry te zeggen over de vele foto,s want ik ben dol op jou foto,s.gezellig postje zo.

    liefs yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wauuuuu, het atomuim, nog nooit van dichtbij gezien, hoe leuk zeg. En ik wil met mijn grootste jongen ook naar de lego. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ohhh dat is genieten geweest zo met het gehele gezin!wat heb je toch een pracht gezinnetje Trui!Ik zou ook niet hebben kunnen kiezen als ik in jou schoenen stond! Leuke foto's en bedankt voor het mee mogen kijken!

    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige foto's hoor! Begrijpelijk dat je niet kon kiezen hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige foto's van een leuke gezinsuitstap, genieten ...

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ben je een beetje aan het spammen, liep een beetje (ahum) achter met reageren.... Maar wat een geweldige foto's! Het Grote Genieten spat er van af, zo leuk om mee te mogen genieten! x

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui