dinsdag 25 maart 2014

Kleurrijk snotteren

Dank jullie wel voor de talrijke felicitaties aan 
mijn dochter's adres ...
ze straalde nòg meer dan op de foto 

Onlangs wonnen Vee en Carla
mijn give-away
- een gepersonaliseerde zakdoekdooshoes -
Maar ik deelde er graag nog een paar uit
en ik had al gauw de smaak te pakken
dus het werden er 7 ipv 2.
Misschien herken je aan sommige dozen
wel voor wie ze bedoeld zijn ...
 

Ze werden met veel enthousiasme onthaald
en ik ben weer blij
want uiteindelijk
blijft geven
nog altijd belangrijker
dan krijgen 
:-)

Alle dozen werden overtrokken met dubbele stof
en gepersonaliseerd met vilt en/of knoopjes
Tutorial: Zo Geknipt
De doos met het handwerkstofje
gaf ik aan mezelf :-)

De beste "zon"
is "uw" blij gezicht!
- BZN -

32 opmerkingen:

  1. Wat een superidee. Dit ga ik ook zeker maken om aan de juf van mijn binnenkort jarige dochter te geven. Dan kan ze zelf meehelpen hem helemaal in haar stijl te maken.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik voel mij keiberoemd nu dat mijn doos erzo tussen staat !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O zo mooi! Vooral fan van de gitaartjes!
    Btw, nog hieperdepiep voor de dochter! Ik ben al iets (veel) meer dan 18 en vind die poppen ook nog steeds geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. :-)
    straal straal straal, allemaal zon voor jou en je lieverds !
    Nog eens heel hartelijk bedankt Trui !
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben je toch een lieverd!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat schattig zo allemaal naast elkaar!
    Hoeveel uren werk is me dat, zeg!

    Ik begin zowaar te snotteren van zoveel liefde, WACHT.... waar is mijn tissuedoos in prachtige hoes?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hihi die foto met al die dozen op een rijtje is zo grappig! Alleen zakdoekjes voor tranen van het lachen he! Geen verkouden snotterneuzen en liefdesverdriet ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn allemaal even leuk geworden! Goed dat je er ook een voor jezelf maakte!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie dozen ,mooie foto ook weer hoor lekker veel kleur

    BeantwoordenVerwijderen
  10. o, dit is een leuk idee voor mijn teamleider die weggaat , snotter de snot en een leuk juf cadeautje, naaimachine here i come, dank je !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo hee Trui, wat een werk heb je er van gemaakt! Zo'n leuk gezicht al die kleuren bijelkaar!
    Liefs, Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. WAAUW!! SUPERMOOI! Nu ben ik nog jaloerser dat ik er geen gewonnen heb! En wat een leuke stofjes had je ervoor, echt superleuk!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Tof! En inderdaad voor tranen van blijdschap he of boeken-tranen ;)
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo, kon je niet meer stoppen hihi! Helemaal leuk en ik herken er een paar hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. WAt zijn ze prachtig allemaal. Ga er spontaan van snotteren .
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wauw echt heel mooi gemaakt,ja daar zou ik ook blij van worden als ik die kado zou krijgen hihi.

    liefs yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. maai daar zitten heel wat uurtjes werk in!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh, wat super mooi ziet dat er uit. Mocht er een gelukkige ontvanger verkouden worden dan blijf je in ieder geval vrolijk als je naar de tissuedoos kijkt. hihi!! Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ohhh wat heb je er al veel gemaakt en stuk voor stuk allemaal even mooi Trui!Good work girl!!!(as always,ha,ha)


    liefs
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zo , jij had de smaak te pakken. Ze zijn allemaal even mooi, maar het is extra leuk dat je ze voor ieder persoonlijker hebt gemaakt. Jij hebt een hoop mensen blij gemaakt.

    Fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een vrolijke dozen zo bij elkaar! Ik vind vooral die met de koetjes erg leuk!! Goed bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie stofjes heb je gebruikt! Die met "juf" brengt me alvast op een idee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ze zijn prachtig Trui, wowww....

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  24. tranen van geluk
    liefdevolle creaties
    mooie snotterdoos

    Helemaal blij met mijn gitaartjes en je prachtige details zijn TE gaaf!!
    Nogmaals dank lief mens!! X

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige tissuedozen Trui, en zo lief dat je ze weer eens weggeeft.
    Ja wat moet ik nog meer schrijven....ik ben weer onder de indruk van jouw mooie precieze naaitalent!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oh wow echt helemaal superr, je bent echt helemaal los gegaan. En zo lief van je dat je zoveel lieverds happy hebt gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui