woensdag 19 maart 2014

Op wandel

Wat kan je beter doen dan
bij een mooie voorjaarsdag
je rugzak op je rug hijsen,
gevuld met picknick, haakwerkje, boek en fototoestel,
en lekker gaan wandelen ...

Ik deed dit onlangs onder een stralend zonnetje
en morgen geven ze opnieuw zo'n mooie dag ...
Jammer dat ik moet werken,
maar van achter mijn computer,
ga ik lekker buitenkijken
(en zeker en vast mijn bokes buiten opeten)
en nagenieten van
mijn mooie vitamienenwandeling
op en rond de Kemmelberg ...

Ik genoot van de stilte en de rust van het bos ...

... en van de adembenemende vergezichten
(mijn panoramaknopje op mijn fototoestel deed overuren!)

Haken with a view ...
De gele bloemetjes heb ik speciaal voor jou gefotografeerd Brigitte,
omdat ze bij jou al afgemaaid zijn :-)
Zoals je kan zien was ik heel blij met mijn wandelschoenen,
een hoopje modder meer of minder kon geen kwaad!
  Ik stapte van knooppuntpaaltje naar knooppuntpaaltje
en genoot van een prachtige wandeling.
Ik kwam zo sommige mensen minstens 3x tegen
omdat zij de wandeling in een andere volgorde deden,
het was best grappig elkaar telkens ergens anders te kruisen :-)


Genieten jullie mee van het zonnetje morgen?
Doen hoor!
xxxx

29 opmerkingen:

  1. Wauw! Dat moet een heerlijke wandeling geweest zijn! Je hebt ook weer prachtige foto's gemaakt. Als ik wat dichter in de buurt zou wonen, zou ik zo met je mee uit stappen gaan ;)

    Liefs, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige streek daar aan de kemmelberg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi, mooi, mooi! Hoe je toch zo mooi kan zien, daar sta ik steeds versteld van.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vroeger als kind gingen we met onze ouders altijd op vakantie naar Nederland en elke dag deden we een wandeling, mijn ouders wezen ons constant op alles om ons heen: kijk daar, kijk hier, stop, terug, want kijk daar ... ook gewoon met de auto deden ze dat. Toen vond ik dat vaak vervelend maar nu draag ik daar de vruchten van ... mijn ouders hebben me letterlijk leren kijken en ik ben hen daar heel dankbaar voor!

      Verwijderen
  4. Wat gaaf Trui, dat je er zo zelf zo'n fantastische dag van maakt!
    Jij bent echt heel goed in genieten... ;-)!
    Liefs van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig dat je dit doet, in je uppie ook nog.
    Ja dat is echt wel genieten en vitaminen opdoen. Prachtige omgeving !
    Vandaag ga ik zeker weten met mijn honden genieten buiten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O, wat een fijne, prachtige foto's! Alsof we met je mee waren :-)
    Helaas ,, ik moet ook zo naar mijn werk tot in de middag, nou ja, het kan niet altijd feest zijn, toch? O ja, ik heb juist wel een feestje, want mijn client is jarig, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eigenlijk hoeven we zelf niet eens op wandel, we zien door jouw ogen al heel veel moois! ;-)
    Genieten van kleine dingen is een Kunst, vele mensen zien alleen het grote geheel, ALS ze het al überhaupt zien.
    Geniet van de prachtige dag! x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie foto,s van je mooie wandeling

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heerlijk om zo via de foto's toch een beetje met je mee te lopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw zeg, wat woon jij in een mooi streek.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige foto's. Al die ontluikende schoonheid. En ook nog mooi weer. Heel uitnodigend voor een wandeling.

    Geniet ook vandaag van een mooie dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dag Trui,

    Bedankt om speciaal voor mijn de gele bloemenwei te fotograferen. Is het ook koolzaad?
    Geloof het of niet, maar dat van bij ons achter, was tot op de grond weg en nu schiet dat overal opnieuw uit, alsof er een tweede koolzaadveld op komst is. Misschien heeft die boer bijgezaaid bij het maaien, of anders hebben die dingen een second life;

    Heel schoon foto's (we hebben blijkbaar net op hetzelfde ogenblik een natuurreportage gepost)
    Vooral de panoramische vergezichten doen het em. Perfect bruikbaar voor een epische film... misschien even laten weten aan Peter Jackson?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk zo'n wandeling. Wij maken ook zulke tochten me de kinderen, wijzen ze op alles wat mooi is. Want dat is de natuur, ik vergeet alleen altijd mijn camera mee te nemen. Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi mooi mooi! En geweldig dat wij in de vreugde mogen delen!
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Supermooie foto's heb je weer gemaakt en een heerlijke wandeling gemaakt. Natuurlijk genieten we van het zonnetje!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie omgeving en prachtige panorama's heb je gemaakt! Ik geniet ook van het zonnetje, alleen jammer van de wind. Ben al voor de derde keer van plaats veranderd ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie omgeving, je hebt er een leuke reportage van gemaakt! Dit zonnetje vandaag was heerlijk hè, genieten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie foto's die rust uitstralen! Net wat ik nodig heb :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik heb die wandelknooppunten nog maar pas ontdekt( die van de fiets kende ik, maar ik fiets niet zo heel graag) een zaaaaaligheid!!! waar ik woon zijn er nog geen, maar een 10 km verderop begint het, en nu ik een gps heb voor mijn autooke, ga ik zo heel veel kilometers verzamelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. mooi heerlijk zo een beetje tot rust komen in de natuur!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ohhh wat zalig zo'n mooie wandeling!Ja en wat jij dan allemaal in je rugzak meeneemt zijn de ideale zaken voor genieten met een grote G!Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hmmm, ik wacht op de volgende mooie dag, dan wil ik ook zo'n rugzak en wandeling :-) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Jehhhhhhh, vitamientjes, de zon, je foto's en je enthousiasme!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een toffe blog heb jij, ik ga je volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige wandeling, grappig om sommige mensen vaker tegen te komen. En heerlijk om buiten te zijn.
    En de panoramafoto's vind ik echt zo mooi!!
    Weet je, volgend weekend gaan wij een weekend met heel de familie naar België, jammer dat het hier niet in de buurt is.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui