dinsdag 4 maart 2014

Piep Miep!!

Gegil ... !
Ik ren naar beneden ...
Wat krijgen we nu???


Gelukkig is Miep, naar een ontwerp van Stip en Haak,
een hele lieve muis,
en na wat schoorvoetende kennismaking

Miep werd gemaakt met de overschot van Jitske's muts
weer wat restjes opgemaakt :-)

is ze ondertussen
iedereen's vriendje!


Dankzij Ellebel's tutorial ontdekte ik hoe een watermerk toe te voegen aan foto's. 
Maar ohjee ... ik ontdekte hierdoor het programma PiCMonkey.
Ik denk dat ik hier serieus mijn hartje ga ophalen :-)
Word veelvuldig vervolgd denk ik zo,
dank je wel Ellebel voor de ontdekking :-)

En dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn vorig bericht,
ik vind het fijn te lezen dat jullie mijn 'Deze week zag ik..." zo apprecieren.
Maar ook een dikke dank jullie wel
voor alle reacties op mijn andere berichten,
want dat maakt uiteindelijk bloggen extra leuk!

Geen plicht die we zo onderschatten
als de plicht om gelukkig te zijn!
- BZN -

32 opmerkingen:

  1. zo lief dat muisje, hier ook restjes aan het opwerken maar dan stofjes. met mijn nieuw boek van al die lieve sprookjesfiguren. :-) alleen geen zin om te bloggen, dat komt later deze week wel terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een droppie die Miep!
    Ik vind gelukkig zijn een recht, geen plicht (als je niet gelukkig wilt zijn, doe je het toch niet?) ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahh, wat een scheetje, daar kun je echt niet bang van worden ;) PicMonkey?? Ik word nieuwsgierig...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk muisje heb je weer met je haakpen tevoorschijn getoverd! Ik ben een beetje bang van muizen, maar Miep zou hier wel mogen langskomen ;). Met picmonkey ga je vast nog hele leuke collages maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. o"f, gelukkig geen echte ! Die zijn niet zo eng hoor, maar ik had er onlangs een aantal ongewenst op bezoek en ze wilden maar niet weg ;( Maar gelukkig is het nu terug rustig in huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto's weer van die prachtig stralende snoetjes en die mooie Miep de muis!
    "To be happy you must be your own sunshine"C.E Jerningham

    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahaha, je hebt wel 2 topactrices in huis! Geweldig!!
    Oh leuk, een tutorial, altijd handig! Dank voor de tip!

    kleurrijk gezellig
    jouw fotorijke weblog
    ieders favoriet

    Kijk maar uit met je 1e stapjes dat je niet verslaafd raakt en de hele dag loopt te tellen ;-)
    Fijne dag! x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Te laat!! Ik tel al heel de tijd! :-)

      Haken in de zon
      warm geluksgevoel alom
      lekker zweverig ;-)

      Verwijderen
  8. Wat een leuk muisje!!! Picmonkey is een fijn programma, maar dat met dat watermerk kreeg ik nog niet naar mijn zin gisteren.. Ik doe het nog lekker met de hand! Nog maar een keertje goed voor gaan zitten! ;)

    Fijne dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gelukkig dat het Miep was die ze zagen. Deze is inderdaad een allemans vriendje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha leuk verslag zo.
    Dat muisje mag hier ook wonen hoor, wat een schatje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, wat zo een muis toch allemaal kan teweeg brengen. Maar het ziet er een lieverd uit.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hihi super, die muis :)
    bedankt voor de link naar de tuto trouwens, die ga ik ook eens gebruiken denk ik

    BeantwoordenVerwijderen
  13. aahhh wat een leuk postje en wat een leuke muis.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Miep is een leukie!! En Picmonkey gebruik ik voor m'n collages, maar dat watermerk heb ik dan weer niet ontdekt hahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke muis, ik heb laatst ook een paar gemaakt. Leuk dat je dochters mee willen doen voor de foto's. Leuke meiden!! Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een grappige toffe muis met restjes gemaakt, prachtig! Fijn dat ze ondertussen vriendjes is met iedereen of ze werd nog uit huis verbannen misschien :-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hahaha zo een leuk muisje, als ik het de eerste keer zou zien dan zou ik ook wel op tafel springen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ha, ha , leuke foto's!!!
    Ik heb Pic Monkey al eerder ontdekt maar ik krijg het maar niet voor elkaar om de afbeeldingen op m'n blog te zetten. Ben soms wel een uur bezig voordat ik het resultaat oké vind en vervolgens krijg ik het niet op m'n blog.............VET BALEN!! Nou ja, ik haal m'n hart bij jou op als ik naar je mooie collages kijk!!!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mail me anders eens wat het probleem juist is, misschien kan ik je verder helpen?

      Verwijderen
  19. hihihi...wat heb je dat leuk gedaan met Miep muis! Ik ga me toch ook eens verdiepen in collages maken, scheelt een hele batterij aan foto's doorscrollen, erg leuk en overzichtelijk! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een lief muisje ! Ze wil zelfs de computermuis vervangen !
    Leuk he PicMonkey, daar ben je uren zoet mee ! Mooie foto's en zo'n leuke meiden !

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat en lief muisje, hier hoef je niet van te schrikken!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Nou nou dat was een heftige kennismaking met Piep Miep. Gelukkig wordt ze nu helemaal in je gezinnetje opgenomen ;-)
    Leuke foto en ik ga ook eens kijken naar PicMonkey.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Geweldig die Miep! Zo een muis wil ik ook wel in huis ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  24. haha, ben doodsbang voor muizen maar deze mag nog wel bij mij komen! Hoef ik niet op de stoel te springen !!!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui