maandag 3 maart 2014

Vorige week zag ik ... #8

Deze week zag ik ...
opnieuw dat de natuur bij regenweer ook mooi kan zijn


Deze week zag ik ...
een kippenfeestje

De mesthoop werd verlegd ... ons kippetjes en haan vonden een waar wormenfeestje!

 Deze week zag ik ...
een welriekende walvis aangezwommen komen

Walvis Waldemar kwam deze week aan en werd met open armen ontvangen.
Hij ruikt heel erg lekker en voelde zich direct thuis.
Hij kreeg van Brigitte een nieuwe én gepaste naam.
We zullen hem met hart en ziel verwennen, dank je wel Brigitte!!!

 Deze week zag ik ...
Lucky 3 van vorig berichtje

My Lucky 3 ... eindelijk, na veel over en weer gebel
en de langzame molen van het spoorwegcarrousel
lukte het me de treinreis te boeken van en naar Denemarken.
De tweede week van de paasvakantie ga ik
met mijn 2 grote kids, Sjobbe en Jitske,
naar Legoland in Denemarken.
We kijken er héél erg naar uit!
Misschien wel mijn laatste kans om met mijn 'kindjes' van 19 en 18 jaar
op vakantie te gaan ... we gaan dubbel en dik genieten!
Nu aftellen geblazen!
Deze week zag ik ...
carnaval 
 
De jaarlijkse carnavalstoet ... kindje 'papa' bracht de kleine meiden op gepaste wijze naar school.
Mega Mona mocht natuurlijk niet ontbreken,
en Fé deed voor het derde jaar op rij haar Robin Hood pak aan dat ik voor haar maakte.
Ze barstte er wel bijna uit ... maar volgens haar nog ECHT NIET hoor! :-)

Deze week zag ik ...
mijn zus en ik

Mijn zus Lies kwam een paar dagen logeren ... maar daar later meer over!
Het gras bij de buren is niet altijd groener,
het hangt er vanaf hoe het licht erop valt!
- BZN -

Fijne week!
xxx

27 opmerkingen:

  1. Oeh, wat leuk dat je met je moppies op pad gaat, joepie! Dat wordt genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke week heb je achter de rug,
    op naar deze week.

    liefs yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allemaal weer mooie impressies!
    Wat van deze week van jou het voor mij de boventoon voert is je vakantieplannetje naar Denemarken! Wat een ontzettend leuk idee om met je kinderen op pad te gaan! Dat wordt heel bijzonder!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik geniet enorm van jouw 'deze week zag ik' berichtjes, heel leuk om mee te lezen en kijken. Heerlijk naar Denemarken met z'n drietjes, fijn om naar uit te kunnen kijken!
    xx Janina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er allemaal weer geweldig uit!
    Wat heb jij een goed oog voor het mooie, in het kleine én het grote: mooi!
    Enne: er gaat hier ene jaloers zijn op jullie, Legoland :)
    Nog een fijne (vakantie) week, liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooo ik ben met mijn zoon , die toen 6 jaar oud was, ook naar Legoland geweest. Kei mooi is het daar. Eu... heb je niemand nodig om de valiezen te dragen ...;-)
    Mooie blog weeral, heb genoten.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto's weer deze week. En een reisje met grote kinderen dat is best leuk hoor. Je voelt je dan zelf weer een beetje 20. Maakt Lies nog leuke dingen? Ik mis haar blog wel een beetje...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voorlopig lukt het haar niet om te bloggen, maar ze maakt inderdaad nog altijd leuke dingen :-)

      Verwijderen
  8. Wat leuk naar Legoland! en ja druppels geven foto's iets moois en voor nu alaaaaaf
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh wat een leuk vooruitzicht zo samen met twee van je kids Trui en dan die lieverd met de mooie walvis tegen zich aangedrukt....die wordt zeer zeker warm onthaalt!Brigitte had geen beter huisje kunnen vinden!Heb weer genoeten van je mooie plaatjes!


    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat?
      Ga ik in miss Creatuurtjes huisje wonen?
      Dat heeft niemand me verteld.

      En ik heb mijn valies nog niet eens gepakt.

      Verwijderen
  10. Wat een leuke fotoreportage weer! En mooie vooruitzichten! Legoland!!! Jaloers :) zou ik ook nog graag een bezoekje brengen. Veel foto's maken dan hé dat wij ook mee kunnen genieten ;). Het zal vlug zover zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuke dingen en leuks in het vooruitzicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, jij had ook gewonnen bij Brigitte, leuk! Fijne foto's van fijne momenten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Denemarken, wow, jong, wat een schitterend vooruitzicht.

    Verder: fijn dat je de Willie hebt omgedoopt naar Waldemar. Dat past ZO bij hem.

    Ik zie dat de dochter hem stevig omarmt (dat doet deugt aan het hart van de schepper, al moet ik erbij zeggen dat ze een tikkeltje woest kijkt.... ze is toch niets van plan met hem, eh?)

    Zeg, en bij die kippen: dat is geen feestje, hoor!
    Zie je niet dat ze allemaal druk in de weer zijn en op hun laptop tikken.
    Dat is een heuse werkconferentie!

    Prettige avond nog,

    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Kijk altijd uit naar "deze week zag ik", en in dit geval "vorige week zag ik".
    Keer op keer mooie, leuke, persoonlijke foto's.
    En de BZN spreuken zijn altijd de 'nagel op de kop'.
    Jammer dat ik dat niet kan doen want mijn man houdt daar niet van. Zo, persoonlijke dingen op het net zetten.

    Groetjes Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een fijne dingen zag je! Leuke foto's van die ontluikende bloempjes :-)
    En van de carnavalsgezellgheid. Geniet ervan! Liefs, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie foto's! Ik word blij als ik jouw vrolijke blog bezoek!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ben gek op 'krokeltjes' (zo noemde Sem ze vroeger en zo noemen we ze nog steeds :-), dat voelt echt als het voorjaar wat er aan komt! Wat leuk met je grootste kids naar Denemarken, daar zijn wij vorig jaar op vakantie geweest...fijn land, vreselijk aardige mensen, alleen zijn wij overal geweest behalve in Lego land...hahaha..Gezellige carnavals gangers bij jou thuis!! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het voorjaar komt overal piepen, zalig! De walvis ziet er prachtig uit, die moet je koesteren. Karnaval, daar ben ik uit, maar zal wel terugkomen met het kleinkind :-) en je zus en jij hebben duidelijk plezier gemaakt!
    Je spreuk is weer raak!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Vorige week zag jij weer heel veel. Leuk dat je naar Denemarken gaat, echt tof. Wij zijn in Duitsland bij Lego geweest, zo mooi. Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gossie wat is het toch altijd een gezellige drukke boel bij jou!! :-)
    En gaaf naar Denemarken!! Wat worden kleine kindjes snel groot hè, geniet ervan!!! x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lucky you, heerlijk naar Denemarken!! Al veel plezier met de voorpret. Fijne week had je!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat heb je die leuke week weer mooi vastgelegd op de gevoelige plaat. Leuk om zo mee te kunnen genieten ! Zo tof dat je met je oudste bengels naar Denemarken gaat, dat wordt top ! Die Waldemar ziet er een even lieve schat uit als de heerlijk geurende Sacha die bij ons terecht kwam !
    En wat een zalige foto met je zus ! Jullie stralen !

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui