zondag 20 april 2014

Deze week zag ik ... #13

Deze week zag ik ...
DENEMARKEN !!

We keken onze ogen uit in Denemarken, mijn grote kids en ik.
Zoals beloofd heb ik veel foto's gemaakt,
dus wordt vervolgd ... :-)

Deze week zag ik ...
(blog)vriendschap

Wat hadden we gisteren een fijne dag bij Esther en Berry.
Dat het tussen Esther en mij al klikte,
werd gisteren nogmaals bevestigd,
nadat we elkaar al eens mochten ontmoeten op de blogsterrendag.
Maar ook onze mannen konden het héél goed met elkaar vinden ...
gevolg: een hele dag gezellig kletsen, samen liefde voor natuur en diertjes delen,
lekker eten en nog veel meer tetteren ... een dagje om nog heel lang van te genieten.
Dank je wel Esther en Berry!

Samen genieten van de natuur ...
de twee onderste foto's zijn genomen onderweg naar Esther en Berry, ook mooi hé!
Samen genieten van de diertjes ...
kennen jullie al hun namen al?
Wie veel van dieren houdt, ga dan zeker en vast bij Esther kijken,
altijd wel wat dierenavonturen te beleven ... 
zoals de aanstaande familieuitbreiding van mijnheer en mevrouw Steenuil ...
ze zijn er alleen nog niet uit wie er nu eigenlijk op de eitjes moet gaan zitten ;-)
Samen genieten van heel veel gezelligheid!
Hier gaan we nog héél lang van nagenieten!
Samen genieten van elkaar te verwennen ...
Van Esther en Berry kregen we daslook-olijfolie, walnoten in honing en rabarber-aardbeienjam ... njammie!
Mijn mister Creatuur werd extra verwend met Egyptische ui,
daslookplantjes en appelmunt voor in de tuin.
Wij op onze beurt namen kruidenazijn, kruisbessen- en perenjam
(van Esther's eigen stoofpeertjes die we mochten rapen met de blogsterrendag) mee.
Fé en Mona maakten ter ere van Björn strijkparelfiguurtjes
en als toetje maakte ik een hommelhart, gevuld met lavendel en met een grote hommel op geborduurd.
We waren allemaal héél blij :-)


Deze week zag ik ...
nog meer verwennerij


De postbus klepperde een paar keer de afgelopen weken ...
Ik werd verwend met
het fijne boekje 'Leuks met lapjes' van Janina,
bloemzaadjes en een mooie houten zelfgemaakte knoop van Esther,
heel veel fijn leesvoer van José,
een toffe kaart van Mirjam en Anne,
en mooie hartjes van Sarah, gekregen via de hartjesswap van Rosalie.
Dank jullie wel lieve dames!!
Een gelukkig mens
is er twee waard!
- BZN -


 Wil je ook meedoen aan 'deze week zag ik'?
Klik dan even hier en je kunt lezen hoe het werkt op blog Zomaar een dagje.

23 opmerkingen:

  1. Wat gaaf zeg, dat je zo genoten hebt! Fijne Paasdagen nog, groetjes Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heeel erg graag gedaan, ik ben zo opgelucht dat je blij bent met u hartjes!!

    dikke zoen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik nee wij genieten nog steeds na, heerlijk!!! En wat grappig om ons eigen kroost hier terug te zien...
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die beestjes, zoveel geluk in eigen tuin, en het mooist van al de warme vriendschap, geniet ervan!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk, hier kun je allemaal nog lang van nagenieten!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijk bericht. Fijn genieten in Denemarken en dan nog zo een fijn bezoekje bij Esther. Leuk dat de mannen ook goed met elkaar overweg kunnen. En wat een fijne cadeautjes zijn er weer uitgewisseld. Dat wordt zeker nagenieten.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zooooo dat was 1 en al genieten ! Wat een rijkdom.
    Ben toch heel benieuwd naar je foto's en verhalen van Denemarken, beetje heimwee denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is een blogbericht dat overstroomt van geluk en geniet-momenten, geïllustreerd met prachtige foto's :-D Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo heerlijk, wat kan ik hier verder nou nog van zeggen !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik las al bij Es dat jullie het zo leuk hadden maar wat een prachtige foto's! Es woont wel helemaal schitterend... een droom!!!! Jullie hebben mekaar in ieder geval erg verwend! Superleuke cadeautjes.
    Tof toch wel zo'n blogvriendschap!
    'k Ben heel benieuwd naar de Denemarkenverhalen. Als die foto's ook zo mooi zijn, hebben we wat te verwachten!
    Fijne paasmaandag en leuk dat je ook bij mij volger werd. Dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Net zoals een aantal mensen hierboven heel erg benieuwd naar Denemarken. Niet dat het bij Es en Berry niet mooi was, integendeel. En ZOVEEL dieren dat ze hebben, zeg.
    Zo te zien hebben jullie het er heel erg naar je zin gehad!

    Prettige paasmaandag,

    Brigitte

    (P.S. Ik zie dat je een nieuw banner hebt, leuk nu met de lentedagen!)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een dag met een gouden randje, fijn !!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gezellig zeg, zo samen naar Nederland! Leuk om hier mee te mogen genieten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohh wat leuke fotoos , en de gezelligheid straalt van jouw blog af :-)

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Vriendschap is een onschatbare rijkdom. Fijn om mee te genieten via jouw prachtige fotocollages :)

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooi - gezellig - liefdevol blogbericht! Ik kan alleen maar zeggen dat je een topweek had met prachtige plaatjes van alle leuke mensen/beestjes en dingen.
    Genietmomentjes die een leven kleur geven. :-)
    Geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wauw wat heb je weer genoten,heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Denemarken, ook wij dromen om daar eens naartoe te kunnen binnenkort. Lijkt me een heerlijk land, net als Zweden, Finland en Noorwegen. Fijne bezoekdag hadden jullie bij Esther, altijd leuk als het ook klikt met de mannen. En zoals steeds weer een prachtige fotoreportage. Jullie wisselden echt wel toffe cadeautjes uit, altijd mooi meegenomen :-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat ziet er geweldig uit, lekker nagenieten!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui