vrijdag 4 april 2014

Soft Cactus - part I

Ook ik ben één van de gelukkigen die
mag testen voor de Nieuwe Collectie van Soft Cactus ...

Om dit mooie stofje uit te proberen,
liet ik mijn oog vallen op de Mambo! van

Fé zat al te wippen op het puntje van haar stoel
want het ging een kleedje worden voor haar.
Ik koos ervoor maatje 10 jaar te maken,
beetje op de groei maar vast al goed om
een paar jaartjes te kunnen pronken ...

... ik had geen rekening gehouden met
de smalle lendekes en dito meisjes
die hier in huis zijn ...

Dus kijk kijk, wie pronkt er op de foto's??


Luna, 12 jaar, happy happy
dat ze onverwachts
een echt retrokleedje heeft
gemaakt met één van de prachtige stofjes
van Soft Cactus.
Voor meer uitleg over deze stofjes
kan je hier terecht ...

Met zijn 1,40 m breedte was het zeer makkelijk
om het fronsgedeelte te maken
(niet te lang hééé!)
... 1 x de stofbreedte ... 
geen naden ... makkelijk hé :-)
Voor de paspels en binnenvoering
had ik nog meer geluk ...
ik vond het exacte juiste tintje
tussen mijn stoffencollectie.
De echte retroknoopjes
maken het af ...



Overtuigd?
Hou dan maar Naomi's blog in het oog ...
daar verschijnen nog veel meer mooie creaties!
En geen nood ...
ik heb nog genoeg stof over
om een rokje te maken voor Fé,
de teleurstelling was op slag al een stukje minder ;-)

Er wachten ons nog vééééle creatieve uurtjes
want binnenkort komen deze stofjes op de markt ...
dat wordt alvast moeilijk kiezen! :-)


En nu weten jullie ook meteen
waarom ik zo hopeloos achter loop
met blogjes lezen ... :-)
Op naar het volgende
... wordt vervolgd ...

xx

33 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige stof en een supermooie jurk! Wat zit dat weer professioneel in elkaar, wat kan jij dat goed Trui! En de jurk staat Luna leuk zeg, ze poseert als een volleerd model. Een hele leuke fotoreportage!
    Enne...ik zie ook een mooie nieuwe lente header, leuk.
    xx Janina
    xx Janina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi geworden Trui! Enne..ze groeit er vanzelf wel in :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo fijn dat jij ook mocht testen... Heb het stofje al eens mogen voelen bij Lieve, maar dat was alles. Het zal zalig geweest zijn o mee te werken. Leuk gedaan je foto's!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lekker vrolijk jurkje! Het staat Luna goed!
    Wat heb je toch een prachtige kinderen, allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zalig zalig zalig ! Maar dat ook ik grote fan ben van de Soft Cactus stofjes verwondert je waarschijnlijk niet he ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hihihi wat grappig dan weer dat het zo uitpakt, mag je er twee gaan maken of was het dan maar een rokje hihihi. Geweldig leuke enthousiaste foto's ook en oh zag net ook de pop die je voor je oudste dochter maakte, hihi superr! Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb jij een knappe dochter, het poseren gaat haar erg goed af!
    Prachtige jurk....:)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtig jurkje van een prachtige dochter,leuke foto.

    liefs yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat een prachtige jurk heb je gemaakt (en dat past super bij die prachtige dochter van je)
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie jurk heb je gemaakt het staat haar heel goed. Een echt fotomodel hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo moooooooooi gemaakt en enige stof zeg

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een blij koppie weer! Geweldig fotomodel! Vooral die bovenste 2 foto's zijn magistraal.
    Prachtig stel meiden om zulke mooie creaties voor te maken. Knap!

    Geniet van het weekend! x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig zeg en wat een bofbibs die Luna, haha
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een prachtige retro look dit jurkje en het staat die mooie meid ook nog eens heel erg goed!


    liefs
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. prachtig! en een mooi modelletje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. het is echt prachtig geworden. heel mooin meisje met een heel mooi kleedje.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow, wat een prachtig stofje en je dochter heeft maar wat geluk! Gelukkig heb je voor Fé nog over voor een rokje! Doe maar rustigaan en zo haal je de blogs ook wel in, ook ik loop achter :-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. In één woord GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie, lieve naam: soft cactus. spreekt tot de verbeelding.

    Ik kan me voorstellen dat Fé wat minder wipte toen ze haar jurkje naar Luna zag gaan. Maar goed dat er voor Feetje nog een rokje overblijft.

    Schitterende foto's trouwens, Luna is een waar fotomodel.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Luna is idd een geweldig model, volgens mij al uw kinderen!
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hoera u kreeg van mij een nominatie van de liebster Award.
    Kom snel eens piepen op mijn blog ;)
    http://sarahfrans.blogspot.be/2014/04/award.html

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig Trui, de stofjes zijn supermooi en de meiden mogen fier zijn met deze mooie creatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel mooi. Ook de foto's zijn prachtig.

    Cindy x

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui