vrijdag 11 april 2014

Soft Cactus - Part II

Groen ...
Mijn lievelingskleur ...
Maar dat hadden jullie al wel door denk ik :-)
Eén van de vele redenen
waarom ik graag in de natuur ben ...
zovééééél verschillende tinten groen.

Dus jullie vinden het waarschijnlijk
dan ook niet raar,
dat ik ook voor een groen stofje koos,
toen ik van Naomi mocht kiezen
welke stof ik nog wilde testen.

Groen, groener, nog mooier groen ...

Wéér een heerlijk stofje 
dat werd getest
en supergoed bevonden!


In mijn hoofd zat een jurkje met overheersend
grote bloemen met kleine bloemetjes als accent ...

en woops,
het werd het omgekeerde ...
Maar ik ben heel tevreden van het resultaat
en ik denk nog iemand ...
wat denken jullie?

Ondertussen is Naomi's winkel 
officieel OPEN!
- online én in verschillende winkels te koop! -

Echt dames ... wie van naaien houdt
met mooie, makkelijke, vrolijke stofjes ...
Go go go!
Je zal zeker niet teleurgesteld worden!

 Model tuniek: Knippie Special (najaar 2011)

Zo, nu berg ik even mijn naaimachientje
onder zijn stofhoes...
het is bijna tijd om ons valiesje te pakken
en op de trein te springen richting Denemarken ...
ik kijk er ontzettend naar uit!
Maar ondertussen
nog even genieten
van mijn zus ...
ze is weer een paar daagjes lekker op bezoek!
Tot later!
xxx

36 opmerkingen:

  1. Ow, weer zo'n mooi meisje met een mooi jurkje! Helemaal prachtig!
    Veel plezier met je zus en in Denemarken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ze had precies haar lippekes rood gemaakt ook ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schatje ! zowel het meiske als de jurk trouwens :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een creatieve super mam, wat ziet het er weer prachtig uit.
    En al je kids zie ik altijd zo lachen en stralen :-)
    Geniet in Denemarken, lieflijk landje !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer zo uw best gedaan Trui!! Geniet van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw!!! als dat ooit te klein word je lieve meisje koop ik het met plezier over. Ik heb dezelfde stofjes al besteld en ze zijn onderweg. :-) ik heb eigenlijk veel stofjes besteld. en geniet maar van je bezoek. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. geweldig jurkje en geniet van je zus en van legoland XXX nog 7 nachtjes :)
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer genoten van je mooie blog !!!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze straalt met haar jurkje, jouw vrolijke meid ! Prachtig !
    Veel plezier op je reis naar Denemarken ! Geniet ervan !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ene vrolijk jurkje en wat een vrolijk fotomodel! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk!! Weer zo'n blij koppie, en nog blijer als ze er als een haas van tussen mag gaan ;-)

    GENIET van alles! x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Kei leuk stofje en kei mooi kleedje!!!
    Geniet van je vakantie en veel foto's nemen hé ;) Kan ik nog eens lekker jaloers worden :).
    Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schattig jurkje is het geworden en ze kan er lekker in ravotten. Veel plezier in Denemarken en geniet van je zus!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een keitof kleedje is da geworden Trui, je hebt je best weer gedaan en iemand blij gemaakt en verwend! Supertoffe stofjes zijn het, ik moet beslist iets bestellen daar dunkt me, zie op andere blogs ook van die stofjes verschijnen, leuk leuk leuk! Geniet van Denemarken, dat staat ook op ons verlanglijstje hier. Maak mooie foto's en weet te zeggen wat we zeker moeten bezoeken. En deze dagen met je zus moet je koesteren, genieten samen!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heel mooi,en wat super dat je naar denemarken gaat heel veel plezier en geniet dit weekend samen met je zus.

    liefs yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie jurk! En weer een geweldig model! Al jouw kinderen zijn dat he, ik word er telkens zo vrolijk van van hen te zien, merci!!!
    Fijne zondag en groetjes van Truis!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh, zo mooi gemaakt!! Heel origineel!
    Geniet van Denemarken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi!! Ik heb al zitten kijken in de webshop, prachtige stoffen. Nog geen bestelling gedaan, want ja, je kan ook niet alles hè? Dinsdag naar het stoffenspektakel, dus daar zal ik vast ook wel mooie dingen zien. Fijne tijd in Denemarken. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zalig kleedje en zalige stofjes, lief model :)
    Geniet van je wel verdiende vakantie!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schoon kleedje voor een schoon meisje :-)

    Cindy x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige jurk voor een al even zo mooie dochter. Ik snap dat ze er heel blij mee is. Veel plezier in Denemarken. Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een lieverd en die jurk staat haar zooo mooi...een vrolijk lentebloempje in het gras zo die mooie meid van jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat mooi weer! En alvast veel plezier in Denemarken!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ooh gaaf, naar Denemarken!!!
    Maarre... wat heb je toch weer wat moois gemaakt zeg... Je model straalt er gewoon van!
    Heel veel plezier en mooi weer daar in het noorden, liefs van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een prachtig jurkje en een stralend meisje :)

    xx Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuk stofje. Ik hou van bloemetjes. Leuk jurkje ook! En veel te schattig model. Veel plezier op reis! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hallo via Es kom ik op jouw blog terecht! Super... hier heb ik nog veel te lezen. Ben meteen maar volger geworden zodat ik geen posts meer mis.
    Leuk hé die stofjes van Naomi... echt supermooi. Ik heb me kunnen beheersen tot eentje omdat ik nog zo heeeeeeel heeeeel veeeeel stof heb liggen. Maar ondertussen heb ik natuurlijk al dik spijt.
    Het kleedje is heel schattig geworden! Past compleet bij het schattige meisje! Mooie foto's ook trouwens.
    Fijne vakantie in Denemarken! En vandaag een leuke paaszondag!
    grtjes
    Onliemie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui