zaterdag 31 mei 2014

Zessterren-man

Geen 1, 2, 3, 4, 5 maar een zessterren man voor mij!

Man die graag vrolijk door het leven gaat,
hoor je iemand schuffeln (fluiten :-))
dan is het gegarandeerd Mister Creatuur.

Bij een vrolijke man...
hoort een vrolijke broek.

Een zessterren-man die niks weg kan smijten
(hm, wordt het nu maar een vijfsterren-man meer? ;-))
dus kapotte jeansbroek
werd opgelapt
met jeans van een andere kapotte jeansbroek.
Sterren werden geknipt
en bevestigd met vliesofix,
festonsteekje errond...
en klaar is kees ... euhm Mister Creatuur.

 
Het bos zou stil zijn
als alleen die vogel fluit
die dat het beste kan
- BZN -
 
Fijn weekend!!
xxx

35 opmerkingen:

  1. Ja, maar deze jeans zit ook het allerlekkerst, dat zie je zelf toch ook wel? Ik denk dat hij nu de sterren van fluit ;-) Goed gedaan, Trui!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Zo'n leuke broek voor jouw toffe man! Mooi gerecycleerd...
    Vind je het erg als ik je quote even leen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je mannetje fluit niet alleen maar kijkt er ook nog eens stralend bij. Volgens mij heb jij goed werk geleverd. Zoals altijd ook weer heel mooi afgewerkt.

    Fijn weekend, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo kan de jeans fluitend weer een paar jaar mee.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Awel, dat past nu eens perfect bij die man van jou!
    Hij staat er heel goed mee.
    Vooral aaibaar, vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Knap gemaakt, hij ziet er content uit met zijn nieuwe broek maar hij heeft ook een 6-sterren vrouw, niet ?
    Hier ook zonnig wel wat wolkjes.
    Geniet nog van het weekend,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super wat een kanjer dat hij jouw gemaakte 6 sterren broek draagt. Van mij krijgen jullie er beide nog een ster bij.******* groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahaha, wat stoer! Blije Mister Creatuur ..... een Muse-man die sterrenlicht straalt ;-)

    Mooie foto's en gave oplossing van het -ik-wil-niks-weggooien-syndroom ;-)
    Fijn weekend creatuurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig!!!! En hij is er precies héél content mee! Ik vind dat ik ook wel een "sterrenman" heb, maar zo ver zou ik hem niet krijgen, hoor! SUPER!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een coole stoere broek heb je ervan gemaakt en hij staat hem perfect! Mijn man verdient ook een paar sterren, maar op zijn broek wil hij die vast niet hebben denk ik :-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mister Creatuur ziet er goed uit in zijn upcycled jeanske :-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig leuk en staat hem super...dat vind hij zelf ook aan die bigsmile op zijn gezicht te zien...hij straalt als wel meer als duizend sterren aan de hemel in de broek gemaakt door zijn lief!TOP

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke man, haha!! De broek is geweldig, staat hem goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Sterrenmannen moeten gesoigneerd worden, he :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Met een 'big smile' las ik dit berichtje vanochtend al (maar was een beetje te druk om te reageren). Wat grappig gedaan en wat stoer van mister Creatuur om ermee te poseren voor jouw blog!
    Zou het een trend worden....zes sterren broeken voor mannen ;)
    Fijn weekend nog!
    xx Janina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. oooh, geweldig vind ik dat. hij is er zo te zien ook heel blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk gedaan, en mister creatuur ziet er stralend uit met zijn sterrenbroek :-)
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zes sterren of zeesterren man, ook heel cool.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Chic zenne! Man én broek;)
    Enne: ik ben ook ne fluiter, fijne mensen die fluiters ;) Mijn ouders worden er wel gek van maar alla (wij werken samen he) :D

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh wat zorg je weer voor een lach op mijn gezicht samen met je mister creatuur. Fantastisch! Dankjewel lieve Trui, ik kon deze ontspanning en lichtheid even gebruiken. Dikke zoen!

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Haha je hebt er eentje doen stralen! Grappig die sterren en wel een schoon festonsteekske! Er is werk van gemaakt! Geniet van je week en van je "sterrenman"!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo,

    Wat een super oplossing, hij is er zo te zien blij mee :-)
    En prachtig afgewerkt, zo fijntjes allemaal !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een leuke vrolijke man inclusief broek toch! Goed voor jou :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een vrolijke broek . Knap bedacht om dit te doen met een kapotte broek.
    Nu heeft die vrolijke man een nieuwe broek :)
    Liefs Sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Jaaaa ook gevonden haha! Leuk!
    Wat een leuke oplossing om een broek weer op te pimpen met sterren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. superleuk geworden, een echte HUNK haha :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh hier moet ik nog echt effe op reageren. Echt super die broek en die tevreden happy glimlach van mister creatuur! Dat is toch het ultieme genieten als je je lievelingsbroek kunt blijven dragen dankzij je lieve creatieve vrouw.
    Ik heb vorig weekend een oude werkbroek van manlief opgeknapt, hij was echt mega aan het balen dat hij hem stuk had gemaakt. En twee nieuwe werkbroeken handzamer gemaakt, eerst gezorgd dat de kniestukken helemaal in de broek konden en een paar dagen erna gezorgd dat die kniestukken op hun plaats blijven. Ook mijn manlief was happy met me ;).

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui