zondag 27 juli 2014

Herinneringen voor later

Perfectie bestaat niet ...
maar woensdag 
zaten we er toch wel heel dichtbij!

Ingrediënten:
mijn dochter Jitske
lekkere boterhammetjes gemaakt door Jitske
frigozak volgeladen met drankjes, fruit en die lekkere boterhammetjes
een lachbui om de fietsen in de auto te krijgen
een nog grotere lachbui om ze er weer uit te krijgen ter plaatse
(en een man op de parking ter plaatse die spontaan mee begon te lachen
met die 2 giecheltrienen, die had vast wat te vertellen toen hij thuis kwam ;-))
het zonnetje aan onze kant
en - ondertussen best al getrainde - fietsbeentjes.

Ter plaatse = Provinciaal Bezoekerscentrum
De Nachtegaal in De Panne
Daar konden we het deelnemingsformulier vinden
voor een foto-fiets-zoektocht van +/- 40 km
om de grensstreek met Frankrijk
(en we fietsten zelfs een heel eind OP de grenslijn)
op een andere manier te leren kennen.

Het was tof, héél tof,
en mijn kistje vol fijne herinneringen
is weer een beetje voller,
mooie herinneringen die ik kan ophalen
wanneer ze straks op kot is vertrokken ...

 De sfeerbeelden ...


Deze foto-fietstocht kan je nog doen tot 30 september.
Zeker een aanrader!


 Na deze mooie prentjes
wil ik jullie allen nog heel graag bedanken
voor de talrijke fijne reacties op mijn vorig blogbericht,
het idee van ruilen lijkt me heel leuk
maar ik stond vooral versteld van de vele bemoedigende
en zelfs gulle reacties die ik kreeg,
dank jullie wel daarvoor!
Blogland is en blijft héél fijn!

Zoek je geluk niet te ver
straks kijk je erover
- BZN -

21 opmerkingen:

  1. Eén woord: super!!!!! (en nog veel meer uitroepingstekens)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige beelden en dat terwijl er ook fietsen op staan hahaha X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeeh altijd leuk met grote dochters..........en inderdaad niet schromen krijgen of ruilen je zegt het maar,lieve groet marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh dat is een wel hele mooie herinnering en wat geweldig leuk en dat nog eens tesamen met je dochter,heerlijk...echte quality time!Ik heb meegenoten van je bericht,niet hardop lachend van je tekst maar wel met een big smile op mijn face en genoten van die prachtige foto's die je weer hebt gemaakt...zie je al fietsen met je camera incl. hippe band om je nek.Ja je vorige bericht had ik wel gelezen op mijn mobiel,maar reageren met dat apparaat is nog steeds niet mijn favoriete bezigheid.Ik hoop dat je het volhoudt! ;-)

    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's. Ziet er inderdaad een aanrader uit. Fijn dat jullie samen zo konden genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een waardevolle dag moet dat zijn geweest. Om te koesteren!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow 40 km fietsen samen met je dochter, chapeau voor jullie beiden! En wat een mooie plaatjes, geniet maar heerlijk na van die mooie dag voo herinneringen! Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat moet fijn geweest zijn... Dat zijn herinneringen om te koesteren !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah, wat weer een fijne plaatjes!!! Heerlijk, dat was op en top genieten! En mooi gezegd, dat van dat kistje met herinneringen wat weer een beetje voller is. Mooi!

    Enne, nog bedankt voor de Brugge-tips via Instagram!!! ;) Liefs, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig. Dat zijn zeker mooie herinneringen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig, wat een fijn foto-blogje, het genieten straalt eraf!! Ik heb deze vakantie voor 't eerst wat dingen opgeschreven (en dat ook volgehouden ;-) ). Zo leuk voor later!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zalig! Ook vaar haar ferm mooie herinneringen denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oooh, zalige foto's. Ik wou dat ik er bij was. super!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik kan aan de foto's zien hoezeer jullie hebben genoten. Koesteren!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geniet-koester-momentjes om te bewaren in je hart, lief!
    Mooie foto's weer!! x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit zijn echt heerlijke tijden die je moet blijven koesteren zolang je kan, dit was weer een moeder-dochter uitstapje waar niks tegenop kan! Je hebt weer leuke foto's waarvan ik er sommige herken :-) blijven genieten met je dochter zolang je kan!
    En je hebt gelijk: blogland is en blijft een heerlijk land!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke uitstap met je dochter,puur genieten! Hier staan er ook nog wat uitstappen gepland met de jongens,daar geniet ik ook altijd ten volle van! Geniet nog van de zomermaanden...

    Liefs,

    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui