vrijdag 18 juli 2014

Op mijn lijf geschreven

En toen maakte ik eindelijk
een tas voor mezelf ...
(nadat mijn vorig exemplaar
jammerlijk scheurde bij eerste gebruik) :-)

Een combinatie van de hartjescanvas die ik meebracht van Parijs,
de gekleurde stof die ik het jaar ervoor meebracht van Zwolle,
het patroon Ida II uit het boek 'Mijn Tas' van Elisanna | Fynn,
en een beetje vindingrijkheid met z'n momenten ...

é voilà ... MIJN TAS
op mijn lijf geschreven!


Meer woorden krijg ik precies niet op 'papier' ...
mijn hersenen zijn een beetje 'verschoeperd' door de warmte,
hopelijk zeggen de foto's genoeg :-)

Fijn weekend!
xxx

34 opmerkingen:

  1. Een hybride Zwolle-Parijs tas,
    die kom je niet elke dag tegen.
    En nu ermee naar Parijs, en daarna naar Zwolle.

    Zwolle doet me op een of andere manier aan een sttrip denken, maar ik weet niet zo meteen welke
    (moe/ laat/ wijntjes...)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik moet aan 'Nero' denken ... maar vraag me niet waarom :-)

      Verwijderen
  2. Heel mooi Trui! Dat heb je perfect uitgevoerd!
    Ik probeer ook een-tas-op-mijn-lijf-geschreven te creëren, maar het lukt nog niet erg om het juiste idee uit mijn grijze brein te laten vloeien....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En of de foto's genoeg zeggen! Prachtig! Dat je dat bij deze warmte klaar speelt! Leuke stofkes maar de voering maakte je helemaal geweldig! Ik puf nog maar een beetje verder ... ben op het moment echt niks waard! Pffffff.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb hem al vorige week gemaakt hoor, nu plakt alles aan mijn vingers wat ik wil doen van handwerk :-)

      Verwijderen
  4. Wat een mooie tas.
    Heb net mijn eerste 60cm vakantie -souvenir -lapje -stof gekocht in Liverpool!
    Nog een aantal vakanties en naailessen verder en dan ga ik je tas namaken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. whihi verschoeperd das een leuke!!! Maar op je tas ben ik flieft!! X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De tas is prachtig!! Heel veel plezier er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Da's een top-tas ! Sterkte met de warmte haha, puf...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wow wat een prachtige tas! Chapeau hoor want die ziet er ingewikkeld uit...oh heb ook nog altijd een eigen tas maken op mijn lijstje staan maar met dit weer komt er weinig uit mijn handen...
    Dankjewel nog voor je leuke reactie op mijn zand Susan rokje hihi. Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel mooie tas! En superleuke schattige stofjes. Geniet van het zonnige weekend! x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zelfs zonder woorden zou de tas er schitterend uitzien! Ik kom voorlopig niet verder dan HET boek 'mijn tas' honderden keren te doorbladeren ..... Liefs, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Plaatjes zeggen inderdaad genoeg, wat een mooie tas!!
    En verschoeperd klinkt heerlijk, maar denk dat het meer een negatievig bedoeld iets is ;-)
    Verschoeperd - gekookt/gebakken - week door de hitte, klinkt iig leuk... niet mijn fav weertype.
    Relax en hou je hoofd koel!! x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is de max, en handig en zo schoon jong, en ik heb en in het echt gezien, je hebt me overtuigd, zonder paspel. Past ook nog eens perfect bij uw schoon decor, alsof hij er voor gemaakt is :))))

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zal het ook kort houden. Heel mooi die tas!

    Fijn weekend,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De foto's zeggen zeker genoeg, wat een leuke tas! Bikini erin, zonnecreme en gaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is gewoon perfect ! Super combinatie van de stofjes, prachtig model en ooooooooooooooh, dat muizeke aan de rits : ontroerend mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Knap! Ik heb nog wat faalangst wat het tasmaken betreft. Al staat er hier ook een op het programma.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige "internationale"tas, echt super
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw wat een mooie tas daar zul je veel plezier van hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  19. toffe tas er staat voor dit verlof ook een tas op mijn programma. Maar ik weet nog niet welke, in welk stofje en zo. :-) het is een prachtige tas en als ik je blogjes lees denk ik te weten dat deze vrolijke tas bij jou past!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ooh zo knap! Wat een pracht exemplaar Trui!! Heerlijk zo'n nieuwe tas, vooral als ie zo perfect op maat is.... Liefs, Mirjam xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. dat is een lekker tas zeg! En idd zooo knap gemaakt.
    Veel plezier ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig gemaakt, echt uniek! Veel plezier ermee, maar dat zal wel lukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Inerdaad, de foto's zeggen meer dan genoeg!!! Zou je geen winkeltje openen met tassen Trui? Dit is echt wel iets wat je heel goed kan, dit is een supertoffe originele heel goed ingedeelde tas, lijkt me superhandig en lekker ruim, ideaal voor vrouwen!!!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Verschroempelde hersens...herkenbaar ;) Mooie tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw wat een beauty, dat heb je mooi gedaan, veel plezier er van Trui!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een waar kunstwerk Trui. Prachtig! En tja die hartjes he ;))

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wow, een hele mooie tas hoor! Heel veel en lang plezier wens ik je ermee!!!!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  28. O mooi! Heerlijke tas en weer prachtig in elkaar gestikt!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui