vrijdag 26 september 2014

Weeral jarig ...

Oké, als zelfs Google mij eraan herinnert,
kan ik er niet meer onderuit
om de werkelijkheid onder ogen te zien ...
Ik ben weer jarig ...


Tjonge jonge, wat gaat die tijd toch snel,
al voor de derde keer jarig sinds ik een blogger ben,
2 jaar geleden met toch nog wat voorzichtige stapjes
nu wetende
dat jullie mij allemaal steunen
in het 'ouder worden'
het 'uitgezakter worden'
het 'breder worden' 
vooral in de buurt van de heupen dan :-)
...
maar ook weer wat ouder, rustiger
en wijzer!

Och, ik ga niet klagen,
NOG MAAR 42 lentes jong ...
en bekijk het zo 


... dankbaar dat ik er weer een jaar mocht zijn.

En dankbaar voor jullie
hele fijne en bemoedigende reacties
op mijn vorig emotioneel blogbericht.

Heel hartverwarmend!
In nood kent men zijn vrienden en familie ...
Dit wordt vaak negatief gebruikt,
maar ik kan tot mijn grote vreugde
zeggen dat dat echt zo is,
héél positief bedoeld dan.
Elk schouderklopje, lief smsje, steun
in real life en online doet deugd ...
dus ...
dankbaar, elke dag opnieuw!

En bij deze een update :-)
Jitske haar eerste week zit er ondertussen op,
ik hoorde haar al elke dag,
en ze klinkt alsmaar ontspannender,
geruster en zekerder ...
nieuwe vrienden passeerden al op haar weg,
de leerstof is best (bijna) allemaal interessant
maar zoooooo'n lange dagen seg! :-)
Ze doet het goed,
my girl!

xxx
Fijn weekend allemaal!
En ... bedankt!

36 opmerkingen:

  1. Ach lieve "SNOTNEUS" , je komt pas kijken!! ;-) (een halve eeuw, DAT klinkt pas antiek ;-))
    Geweldig dat Jitske het goed naar de zin heeft, ze komt er wel!

    Geniet van je dag en jij ook een fijn weekend ennuh gedeelde "online-smart" is halve smart, dan blijkt wel weer hoe sociaal bloggers zijn ;-)
    Dikke verjaardagsknuffel! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele fijne verjaardag gewenst en dat er nog vele mogen volgen :-)
    Ach 42 pas...... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hieper de Piep!
    Van harte gefeliciteerd, we schelen 1 dag en 3 jaar in leeftijd.
    Ook een september Weegschaal dus, ja die kunnen zo heerlijk de emotionele toppen en dalen op een intense manier ervaren. Losse tranen en feestneuzen :-)
    Fijne dag toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Smak smak smak !
    Loslaten is moeilijk hé....
    Maar elke mama die daar moeite mee heeft is een mama met een HART !
    42 ? Dat is maar een getal hé
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als je het 42 omdraait ben je net zo jong als ik! ;) Hele fijne verjaardag lieve Trui! Geniet van alle mooie dingen in het leven!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jippiejajeeeeeee Jippiejajooooooohooooooooo lekker hoor om jarig te zijn en nog maar 42 heeeee! Ik schat zo in dat mijn post je niet op tijd gaat bereiken (want gisteren gepost oeps), maar het is dus onderweg. En ik hoop echt dat ik jou de volgende 42 jaar nog mee mag volgen. Fijne dag moppie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele dikke proficiat. En inderdaad, nog maar 42 jaar jong. Ik zit in mijn laatste jaar met een vier ervoor. Pfff, ik verjaar volgend jaar niet....
    Geniet ervan en nog een fijne dag.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat!!! Binnen een week is het mijn beurt, dan wordt ik terug even oud als jij hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gelukkige verjaardag !!!
    Op een paar maandjes na zijn wij even oud :-).
    Dus dat wil zeggen dat je, net als ik, ook nog een snotbel bent ;-) ! (Mijn half trouwboekje zegt dat toch elke verjaardag tegen mij...)
    Dus.... Laat je gaan dit weekend, feest er op los alsof je nog 18 bent, volgende week is er dan een hele week om te recupereren (na het feesten voelt een mens die 42 dan weer wel, spijtig genoeg ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hieperdepiep hoera !!! Alles komt goed ... echt waar !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijne verjaardag!!!
    En please, denk toch niet dat je oud aan het worden bent. Dat betekent nl dat ik vreselijk antiek ben :-(. Je bent in de bloei van je leven: volop bezig in de maatschappij en je gezin. Op het hoogtepunt van je vrouwzijn!!! De steun en toeverlaat van je kinderen, of ze nou thuis zijn of op kot!!
    Van harte gefeliciteerd Truitje!
    Liefs, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd!
    't Zal wel meevallen bij jou.... uitzakken en uitzetten! Wat een snotneusje ben je nog! Geniet er van!
    En zie je wel! Jitske beleeft DE periode van haar leven! Fijn dat ze het zo leuk vindt! Die gaat dat daar supergoed doen! Een dochter om fier op te zijn!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Happy B-day! Je bent maar zo oud als dat je je voelt ;)
    Groetjes Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd! Enne... rond je vijftigste begint het in het leven pas echt leuk te worden. Echt waar! En ik kan het weten ;-)
    Groet Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat fijn om jarig te zijn in je favoriete seizoen! Van harte Trui! Een dikke knuffel xxx Janina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd met je 42 lentes !
    Leuk te horen dat je dochter het goed doet.
    Geniet van het weekend,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ook hier feliciteer ik je graag nog eens. Ik hoop dat je nog vele verjaardagen in goede gezondheid mag vieren, uitgezakt of niet ;-)
    Wat betreft je dochter: natuurlijk doet ze het goed, want ze weet dat ze een stevige, veilige thuishaven heeft waar ze op terug kan vallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hieperdepiep van harte!! Geniet ervan, met al je geliefden om je heen!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd Trui en een hele fijne dag.
    Fijn dat je meissie het zo goed doet!!

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. alsnog gefeliciteerd zo via je blog! Wat fijn dat je dochter het zo goed doet! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Van harte proficiat en een fijne dag toegewenst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dikke proficiat! Hopelijk had je een fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Van harte proficiat nog met je 42 lentes en we blijven je volgen! Steun kan iedereen gebruiken af en toe, iedereen heeft op zijn beurt wel moeilijke periodes, ook hier momenteel. Je dochter doet het goed, fijn om dat te lezen!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik feliciteerde je al via een andere weg maar ook hier nog ne keer nen dikke proficiat. Ik deel de opmerking, hou ouder hoe rustiger en meer relativerend. Meer genietend van wat er echt toe doet ! Doe zo verder Trui !

    BeantwoordenVerwijderen
  26. EEN TE LATE GELUKKIGE VERJAARDAG VAN MIJ !!!!!!!!!! :-)

    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh nog van harte gefeliciflapstaart! Ik ben een beetje laat, maar hoop dat je een super dag had...zal wel even tegenvallen dat de oudsten er waarschijnlijk allebei niet bij konden zijn. Maar jou kennende heb je er toch een heerlijke dag van gemaakt.
    Ja ook ik ben altijd blij dat ik weer een jaartje erbij heb...ja ook weer wat grijzer, wat meer uitgedeid...maar och ja daardoor wel minder last van rimpels en in het bezit van een Goddelijk figuur ;). Dikke verlate verjaardagsknuffels van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  28. oh bent nog jong! (en ik te laat ;-) van harte alsnog X

    BeantwoordenVerwijderen
  29. oh bent nog jong! (en ik te laat ;-) van harte alsnog X

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Veel te laat maar er is wel al wat onderweg. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Proficiat nog Trui! Zo te lezen, heb je er van kunnen genieten. En uiteraard doet die dochter van jou dat daar super ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Nog van harte!! En zo is het maar net, blij zijn dat je er weer een jaar mocht zijn, mooi gezegd! (Ik hoop dat ik niet tig keer hetzelfde gereageerd heb, het wilde niet zo goed lukken..)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui