zaterdag 4 oktober 2014

In de tussentijd ...

Ik was een beetje voorbarig in dit blogbericht.
Ook september was razenddruk op werkgebied ...

Heel veel creatieve activiteit was er dus niet,
maar het lukte me toch om mijn bijdrage
in te leveren voor de herfsthartjesswap van Rosalie.

Het ideetje zag ik bij hier bij Linda.
Maar in plaats van een ringkussentje, vulde ik de hartjes op met lavendel:
lekker ruiken in herfstkleuren.
Twee hartjes gingen naar de herfsthartjesswap, ééntje ging naar een lieve dame
die mag genieten van een gloednieuwe voordeur ;-)
Ik heb nog een stapeltje, ze haken lekker weg
(zoals mijn Nederlandse vriendinnen dat zeggen :-))
dus er gaat hier nog lekker ruiken.

Veel uren werk aan de computer,
zorgen er wel voor dat ik niet zo veel zin meer heb
om tijdens mijn rustperiodes ook nog eens
voor mijn scherm te zitten.
Het bloggen is er een beetje bij ingeschoten,
ik leef op hoop dat er weer
wat kalmere tijden aankomen.

Maar tussen de werkdrukte door,
konden we gisteren toch een beetje tijd stelen
en een fijne wandeling maken aan zee ...

Hele fijne zondag morgen,
en hartelijk dank
voor de vele fijne verjaardagswensen,
jullie zijn toppie! :-)

Voor geduldige mensen
komt alles op tijd
- BZN -
xx

36 opmerkingen:

  1. Leuk idee van de hartjes! En dat het bloggen er bij in schiet is niet zo erg, beter dan dat je ondanks de drukte toch gaat bloggen en het je tegen gaat staan. Het mag geen 'moetje' zijn hè?! Fijne plaatjes van het strand!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij mij schiet het bloggen er de laatste tijd ook behoorlijk bij in, maar ach we kunnen niet alles toch :-) je hartjes zijn superleuk, ik zag ze op Instagram al voorbijkomen, mooie herfstkleurtjes, al heb ik met dat mooie weer nog helemaal geen besef van herfst en al zeker niet als ik jou mooie strandfoto's zie!! xx..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh die hartjes zien er super uit! (en 't zeetje ook)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw mooie geurende hartjes....hier ligt jouw mooie hommelhart nog steeds lekker in bed! Prachtige strandfoto's, genieten=fijn evenals meegenieten XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je weer prachtige foto's gemaakt! En mooie hartjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige foto's van zon, zee, strand en mooie kleurtjes gebruikt voor de hartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie foto's (alweer) van de zee. Jij maakt de prachtigste foto's. En je hartjes zijn heel mooi. Ik hou van herfstkleuren. Daarom vind ik het ook het mooiste seizoen. Ik wens je snel tijd over voor wat creatiefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een fijne zee foto's, ziet er heerlijk uit! En de hartjes zijn heel erg leuk Trui en haha, dat haakt zeker lekker weg :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve hartjes met een lekker geurtje. Goed bedacht.
    De foto's zijn prachtig. Geniet ook van het drukke werk. Heel wat mensen zouden graag met je willen ruilen. En na drukte komt vast weer een rustiger tijd voor al jouw creatieve ideeën.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jaahhh leuk zijn ze hé Trui, ik denk dat ik er ook nog een slinger van ga maken, kan wel weer een nieuwe gebruiken, grappig dat je elkaar soms op ideetjes brengt, liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk genieten van een extra zomerdagje in oktober en dat laten jouw foto's zo mooi zien!
    Tja .... en hoe vaak we allemaal bloggen hangt altijd van omstandigheden af :-). [Ik blog veel minder dan vorig jaar, ik lijk er minder tijd voor te hebben.] Als je maar niet helemaal ophoudt; da's pas erg!!!!
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zoals Minimoek hierboven zegt, ik zag er ook meteen een slinger in.
    Weet je wat ik dikwijls in zo'n haakzaken stop? Gekruimelde zeep van Lush. Blijft heel erg lang heel lekker!

    supermooie zeefoto's. In West-Vlaanderen mis je misschien de haakcafés maar je zit er wel heerlijk dicht bij zee. :)

    Herken het bloggevoel. Hier precies hetzelfde: de hele dag lessen/werkjes/teksten lezen op pc vraagt enorm veel van mijn pijnlijke rug, en dan schiet het bloggen erbij in. Enorm jammer want mijn hoofd barst van de ideeën en verder lees ik enorm graag wat anderen posten...

    Ahh en voor ik het vergeet nog twee dingen:

    - een supergelukkige verjaardag (helaas iets te laat)
    - en bedankt om me te volgen op Instagram. (ik begrijp nog steeds niet goed hoe het allemaal marcheert, maar we zien wel)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van mij ook nog een dikke proficiat met je verjaardag!!! Nog lekker jong ben je.
    Hartjes zijn altijd mooi en fijn om te haken, en als ze dan nog eens lekker ruiken...
    Zaaalige foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nog een fijne verjaardag gewenst.... Zijn gisteren ook nog eens gaan uitwaaien aan zee ;-)
    Je hartjes zijn heel tof gedaan!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige gehaakte creaaties ! Fijn dat je nog effe kon gaan uitwaaien aan zee en dat onder misschien de laatste nazomer zon.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De zee.... Steeds weer zalig! Keer op keer genieten!
    De hartjes zijn opgevuld heel mooi! De Provence in huis brengen! Top idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De zee, ooit zou ik direct aan willen wonen! Dat lijkt mij zo heerlijk! Al moet ik zeggen dat ik ook dol op het bos ben hoor.

    Fijne zondag lieve Trui!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Even heerlijk uitwaaien, en het was nog echt superweer. Bofferds...
    Ennuh, ik zit nog steeds mijn hersens te kraken over mijn nieuwe voordeur hahaha, dat zal vast iets Belgisch zijn en te maken hebben met mijn memorabele 50 lentes jong :-P
    Maar je hartje was wederom een geurige verrassing! Die postbode van ons zal wel zo af en toe zijn eigen moeten verantwoorden bij zijn vrouw als hij helemaal naar lavendel geurend thuis komt LOL ;-)
    Dank je wel kanjer!! X
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. fijn dat jullie zo genoten van een heerlijk zonnige herfstdag aan het zeetje!
    Dat geeft een mens extra energie voor een nieuwe week! Dus dat belooft een mooie week te worden, niet?!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie foto's van aan zee! Ik word helemaal zen van ernaar te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Niets zo zalig als terug energie op te doen aan het zeetje. Mooie hartjes trouwens
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Geweldig mooi weeral, geniet maar, het bloggen komt later wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke hartjes, wie weet komen we elkaar wel tegen met swappen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Superleuke hartjes heb je gehaakt. En je foto's van het strand doen geloven dat we nog volop in de zomer zitten. Ik merk dat het bloggen bij mij ook even niet zo lekker gaat. Wel met van alles bezig maar mijn hoofd staat er niet na. Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie hartjes maakte jij! De foto's van het strand zijn weer prachtig!! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie fotos weer, prachtig! En die lavendel van jou, zalig, het ruikthier ook nog steeds zo lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Was te denken dat september ook nog wat druk zou zijn. Je hartjes zijn prachtig en ruiken lekker ook nog, goed idee! Mooie foto's van het zeetje! Genieten!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. heerlijk zo,n strandwandeling,kun je even helemaal tot rust komen he?sterkte met de drukte

    BeantwoordenVerwijderen
  29. ohhh, ik schaam me wild... je verjaardag vergeten!!!! Ik ga gauw wat op de post gooien en alsnog heel erg gefeliciteerd lieve meid!!!! Wat een schitterende strandfoto's.....
    Dikke verjaardags knuffels van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. een beetje laat maar voorals nog gefeliciteerd ,maar volgens mij is een mens iedere dag een beetje jarig en wat lekker jong nig ,geniet van je rustige momentjes dikke knuffel van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Oops verjaardagswensen?! Heb ik wat gemist...nog van harte gefeliciflapstaart!
    En oh wat een leuke gezellige hartjes maakte je! En bijzonder leuk zo opgevuld met lavendel :).

    BeantwoordenVerwijderen
  32. http://ogenzalf.blogspot.nl/2014/10/lets-spread-some-love-studio-zakka.html

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui