maandag 10 november 2014

Brr... een topje

Met de herfst
volop in het land
is het misschien niet meer de moment
om te komen pronken
met gebreide topjes.

Maar ja ...
dit topje
glipte door de mazen
van oplettendheid wat 
blogberichten betreft
(sjoew wat een zin, maar vond hem wel mooi klinken ;-)).
Gebreid tussen alle deadlines door
en daarna op een hoopje
omdat die ene knop er nog op moest
gezet worden.

Vwala, de knop staat erop
en nu is jet veel te koud
om topjes aan te doen,
ondanks het mooie zonnetje.

Dus snel snel naar buiten voor een fotooke
(allee Mr. Creatuur, ik heb mijn sjaal nog niet af)
en snel snel weer naar binnen :-)

Gebreid met Catania katoen,
patroontje: SMC n°161
UWYH 7

Je kan meer dan je durft!
- BZN -

41 opmerkingen:

  1. Ziet er heeeeeeeeeel mooi uit. Gelukkig is de knoop er aan genaaid, anders hadden we dit pronkstuk nog niet kunnen bewonderen. Dat het maar een knal hete zomer wordt in 2015, dan weet je al direct wat aan doen.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje, wat gaaf zeg, echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje, wat gaaf zeg, echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat kun je dat mooi! Ajour breien!! En dat groen staat je goed. Blij dat de knoop nog kwam voordat er sneeuw ligt, anders was het helemaal raarrrr geweest in je topje buiten :-))).
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig! Ja en zonder die knoop kon je echt niet op de foto,-)
    Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, je moet er wat voor over hebben om een mooie blogfoto te krijgen. Warm of niet... mooi is ie zeker!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben ik nog vergeten : mooie, nieuwe "header"

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh, wauw! Dat is zo heel erg mooi!!! Jij kan er wat van. Door het zonnetje lijkt het het juiste seizoen. hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, wat een mooi topje en wat een prachtige kleur!
    Heel dapper dat je nu nog buiten zo'n topje showt! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Amai, mooi en knap gemaakt ! Dat doe ik jou niet na hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Awel zulle een schoon topje ;) hihihi ja ik spreek ook een beetje over de grens maarreh sjoen huur (Mestreechs ;))...maarreh mijn oog wordt erg afgeleid door de mooie omslagdoek hihi, superrr. Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geen topje maar een topper ;-)! Mooi!!!
    Liefs, Mirjamxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Da's een schoon patroon ! Ajour-kabelkes, sjiek !!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Knap gemaakt maar die omslagdoek...om jaloers op te worden!!

    Fijne dag nog...

    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi gedaan Trui en je sjaal wordt ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je breidt net zo netjes zinnen als topjes!! (en de rest van je creatuurtjes trouwens!)
    Ik vind het alleen al knap als iemand iets maakt dat daadwerkelijk past ;-) Heel erg mooi en kleurrijk ook je omslagdoek! Maar dat had ik al ergens anders gezegd geloof ik lol. het loopt me allemaal ff door elkaar omdat ik zo achterloop ;-)
    Fijne dag!! x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wel een heel mooi gebreid topje!! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi, maar brrr, ik krijg al koud als ik de foto´s zie! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Inderdaad wel wat koud....maar WOW wat een mooi topje. Echt super tof Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi,jij kunt ook alles maken he ?echt super

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Whow joh wat een schoon topje... en ik ben dan al fier op een beetje kabels kunnen breien! Een top topje! Misschien nog effe naar de zon trekken dan kan je het alvast een keertje aantrekken! Is dat geen mooi excuus? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wauw knap hoor! Enne zie ik daar een kippenvelletje? brrrrrrrr

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Alles voor de blog hé, zelfs kippenvel. ;-) Héél mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig groen en supertop!
    Meneer creatuur maakt mooie foto's.

    De kleurige sjaal TOPt het helemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Klinkt heel bekend: zo van die dingen die niet afgeraken omdat je nog 1 klein detailke moet in orde brengen! Het is in ieder geval een mooi topje in een mooie kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Knap gedaan, lijkt me kei-ingewikkeld ! Dat groen staat je prachtig, is ook m'n lievelingskleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wow, heb je dat helemaal zelf gehaakt!! Echt heel knap!
    Wou dat ik dat kon. Supermooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Waaauw superchique en 't is gebreid en NIE gehaakt!!! Schoon kleurke ook!
    rtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui