dinsdag 2 december 2014

Gehaakt juweeltje

Wij babbelen en breien niet alleen 
in ons 'breiclubke' ...
we durven ook de haaknaald uithalen
en ons grens ne keer verleggen ...

Vwala ...
ik geef wel toe dat er wat minder gekletst geweest is die namiddag :-)

UWYH nr. 9
Eigenlijk, Use What She Have :-)
Ik mocht van mijn lieve creavriendin neuzen in haar collectie
en spulletjes uithalen om deze mooie halsketting te maken.
Dank je wel Kathleen! x

De ketting bestaat uit 5 verschillende kettingen,
allemaal gehaakt met nopjes en lossen en hier en daar versierd met kralen.
Deze 5 kettingen worden dan bij elkaar gelijmd in het slotje.
Past mooi bij mijn gebreid topje hé!?

Joepie,
Morgen is het weer breiclubke ...
:-)
xxx

35 opmerkingen:

  1. Awel sjiek !! Ik haak nu al zo lang, maar zo fijne juweelkes, daar heb ik eigenlijk nog niet aan gedacht om te haken !
    Nondedju schoon !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee wat leuk, héél iets anders weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi en zo eens iets anders. Tof hé dat ik eindelijk naaiclubjes in de buurt gevonden heb ? Jij geniet ook duidelijk van jouw clubjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er leuk uit, moet ik ook eens gaan proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Trui, dit is ongelooflijk mooi!!!! I like it! Ferm gedaan zeg! Het resultaat is ècht knap, origineel, Kunst!
    Geniet van jouw mooie ketting, want ze is ongetwijfeld een eye-catcher om je hals!
    nog een fijn dagje,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi!!! Veel plezier weer op je breiclubke... Het woord alleen al klinkt gezellig. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel mooi gedaan hoor.
    en in een prachtige kleur,
    alvast veel plezier gewenst bij je brei clubje.
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt erg mooi ben gek op sierraden ,laat ik nu deze week een heel leuke gebreide ketting gekregen hebben ( beetje rare zin geloof ik ) gr marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, past perfect bij uw topje. Origineel !
    Nog veel brei- en haakplezier in uw clubke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zeker heel mooi, leuk zo'n breiclubje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind hem super! Prachtige kleur heb je gekozen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie meid, mooie ketting en dito topje :-)! Tuurlijk past dat perfect bij elkaar!!
    Liefs, Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig!!! Deze is tof... ben fan van gehaakte juwelen (zsazsazsublogspot.be) Dat gaan we hier een lekker naäpen zie! Meteen gepind! Dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Inspirerend!! Morgen een armband erbij??

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ferm gedaan ! Zo schoon ! Daar ga je vast veel succes mee hebben !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. O, dat is tof! Echt chique! Mooie kleuren heb je uitgekozen.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. oooh, wauw!!! Dat is nu echt heel erg mooi zeg, 't is helemaal mijn ding. Dat zou ik wel wil leren haken, welk garen is dat eigenlijk, is het gewoon katoen?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh wat is ie mooi geworden. Echt heel apart! Tijd voor een eigen collectie...? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. kijk nou wat een juweel, wauw!!!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Sjiek, ik heb er geen ander woord voor!
    Of toch, inspirerend, kleurrijk, matchable, knap gehaakt, fijn, draagbaar, subtiel, mooi...
    grtjs
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Staat je super! En ik vind het toch weer knap hoe je het voor elkaar krijgt. Leuk idee, maar ik geloof dat ik dat al ergens anders zei ook, soms val ik in herhaling geloof ik ;-)

    Fijn weekend alvast!! x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Amai wa nen toffe collier heb je gemaakt of gehaakt :-) past perfect bij je topje! Leuke dingen maken jullie in het clubje.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dit is echt prachtig mooi!
    Sjieke herfstkleuren ook. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. zo mooi, ne mens krijgt nog spijt dat hem niet kan haken! (en nee ik ga er ook niet aan beginne, krijg nu al mijn naaiwerk nog niet gedaan)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui