dinsdag 23 december 2014

Vossenwensen


Vanaf morgen
lachen een paar vakantiedagen mij toe.
Een vakantieperiode waarin
mijn zus komt logeren,
we gewoon gezellig thuis blijven,
tijd om met familie en vrienden samen te zijn,
om te naaien, haken en breien,
hopelijk véél te lezen
en om mijn was- en strijkachterstand in te halen :-)

Ik sluit vanavond mijn laptop af,
- hij heeft ook recht op vakantie -
dus ik zie jullie allen weer
in het nieuwe jaar!

UWYH nr. 12
Patroon Vossensjaal Gunther uit La Maison Victor
Wollekes uit de wollekesvoorraadmand

 Vossensjaaltje Gunther en ik
wensen jullie hele fijne dagen
en vooral een heel gezond 2015!

Maak van elke dag een FEESTdag!

xxxx

39 opmerkingen:

  1. Hele fijne feestdagen gewenst Trui!! Heerlijk genieten van de mensen om je heen en de vrije dagen!!
    En complimenten voor de vos :-)))). Hij is ENIG!!
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh prachtig je vossensjaal Trui!Ik heb er vorige week ook een gehaakt voor een ventje van 2 jaar oud....Leuk!Jij ook hele fijne dagen geniet er van met je gezin en ehhh ik ga het zelfde doen als jij op het naaien en breien na....dat wordt lezen,ha,ha


    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi !!! Ook voor jullie fijne feestdagen, vol gezelligheid, en veel geluk in 2015!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geniet, tank bij en de allerbeste wensen voor komend jaar. Dikke knuff uit Ingen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi sjaaltje.
    Geniet van de vakantiedagen samen me je familie !
    Prettige feestdagen,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige sjaal! Geniet van de feest- familie- en creatieve dagen samen!
    Fijne feestdagen!
    Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijne Feestdagen Trui. Ik heb vanaf nu ook vakantie tot volgend jaar. Ik ga pas op 5 januari terug werken. Voor het eerst in jaren dat ik nog eens thuis ben tijdens de eindejaarsperiode en ik ga genieten. Lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, vergeet ik nog te melden dat ik de sjaal heel tof vind. Heel mooie wol gekozen.

      Verwijderen
  8. Fijne feestdagen !!! Veel brei-, haak-, lees- en ander plezier, en laat die was en strijk maar schoon liggen tot volgend jaar !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hopelijk ben ik nog net op tijd om je een sprankelend 2015 toe te wensen !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zus, ik kom er morgen aan! Xxx
    Prachtige sjaal en die pull hieronder...schitterend.
    Mag ik hem eens passen? Of de sjaal? Hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geniet van je vrije dagen samen met je zusje Lies. Spijtig dat we op haar blog niet meer kunnen volgen. Doe ook aan haar de groetjes. Pretigge feestdagen!!!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke sjaal !
    Ik wens jou en je fijne gezin een hele warme Kerst en gezelligheid met familie
    En een super goed nieuw jaar
    Tot dan !
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Veel plezier de komende dagen, geniet er fijn van !!! xxx Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijne dagen met veel geknutsel ,je sjaal is een plaatje mooi hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige vossensjaal!!! Ik wens je fijne dagen Trui! Geniet er maar lekker van!!!

    Liefs, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fijne feesten en wat een schatje die sjaal !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fijne feestdagen en de sjaal is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fijne feestdagen!
    Ik ben fan van de sjaal. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fijne dagen hoor en een goed 2015!
    groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat is de sjaal mooi geworden. Vooral die foto waar voske rondom de dak gedraaid hangt, is heerlijk.

    Graag wens ik jou en je gezin en de hele familie en wie er ook nog maar langskomt, een heel gezellige, huiselijke tijd met veel leesgenot en handwerkplezier!

    Fijne feestdagen,
    Liefs,
    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nou dan wens ik je hele gezellige dagen toe en die sjaal komt goed van pas, hetwordtkouder.. en een mooie sjaal is het.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lieve Trui, hele fijne dagen voor jou en je gezin en geniet van je vrije dagen. Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Geniet van deze gezellige familie en vriendendagen!!! En jij ook bedankt voor het prachtige kaartje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Geniet van de eindejaarsdagen!
    Prachtig vossensjaaltje trouwens!
    Tot in het nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. voor jou de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar, fijne feesten. En die sjaal staat ook op mijn verlanglijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Geniet van je vrije dagen en hele fijne feestdagen gewenst.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een heerlijke vossensjaal en hij kijkt zo smachtend van : 'Mag ik rond jouw nekje ?:
    Geniet van de vakantie en al de mensen om je heen ! Fijne feesten en een geweldig en creatief nieuw jaar !

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Geniet van je vrije dagen en van de dierbaren om je heen!
    De vos is trouwend ENIG!

    Kerstgroet,
    patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  29. ik wil je een fijne jaarwisseling wensen,geniet samen met je gezin van deze tijd.

    liefs yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Geweldig, je vos! Fijne jaarwisseling en een gelukkig nieuwjaar gewenst, geniet ervan met elkaar!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Geniet ervan lieve Trui!! Gave sjaal joh...
    Tot gauw, liefs van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Mooie sjaal zeg. Geniet maar van je vrije dagen en tot volgend jaar! Fijn eindejaar. x

    BeantwoordenVerwijderen
  33. heel mooie sjaal.Waarschijnlijk ook een warme

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui