vrijdag 19 december 2014

Vrolijk kleurtje

Aangezien de wintertemperaturen
op zich laten wachten,
is het misschien hét moment
om een lentetrui te showen
die afgeraakt is in de herfst
en een vrolijk zomers kleurtje heeft ...

een trui voor elk seizoen dus :-)

Ik kocht het katoen op de hobbybeurs in Parijs in februari.
Weer een Use What You Have project dat klaar is ...

Gebreid met Phil Coton 3 - Phildar
Patroon uit Katia (ik weet wel niet meer welke :-))
UWYH nr. 11
Waar ik ook steeds vrolijk van word,
zijn jullie fijne reacties die ik steeds krijg.
Dank jullie wel hiervoor!
Fijn weekend!

Besef wat je hebt
vooraleer de tijd
je laat beseffen
wat je had
- BZN -

33 opmerkingen:

  1. Wat een gave trui, Trui! Inderdaad lekker zonnig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, daar wordt je echt vrolijk van. Zo een mooie!!!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schoon !!!! en ge hebt uw haar eraan aangepast !!!!!!
    Liefs ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel erg mooie trui, ik hou van die rug. Je haren passen er ook goed bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha wat een heerlijke foto's! Je tovert een lach op mijn gezicht :) Leuke trui hoor, leuk met die achterkant zo. x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi man met die schuine inzet en lage rug ,,,knap en mooi gebreid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat knap gemaakt! Lijkt me een heerlijke Trui-trui en staat mooi bij je nieuwe haarkleur!
    Geweldige foto's van een lief mens!
    xx Janina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schoon, die bloes ! Heeft plezante details, die V-inzet aan de onderkant (oho zo handig voor diegenen zoals mij die wat breder uitgaan op de heupen...), en die open rug ! Open genoeg om elegant te zijn, en toch dicht genoeg om niet te moeten nadenken "komt het litske van mijne BH nu uit of nie".
    Schoon schoon schoon !!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg mooie trui geworden, hele leuke kleurtjes en prachtig bij je haar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel vrolijke trui en je straalt er in. Hij staatje erg mooi. Je kan vast niet wachten tot het lente is.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie creatie in een leuke kleur !
    Nog een fijn weekend,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooie kleur! En past bij je haar! En sexy langs achteren: woehoe :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha, ha, dacht dacht ik ook, de kleur van de trui past bij je haarkleur. Heel mooi. Laat de lente maar komen, je bent er klaar voor.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Whajoooooo das me een leukerd die trui maar jij Trui ook zeer zeker X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik zie vooral een heel vrolijk model in haar vrolijke nieuwe trui !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat staat hij je goed en hij kleurt super!Ik vind de andere steek in de zijkanten en de achterzijde ook heel apart!Chapeau Trui en hele fijne feestdagen voor jou en je gezin!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie trui, ik word er vrolijk van. Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuperleuk !!! past ook goed bij zo een leuk mens als jij ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gave kleur zeg! En die inzettenzijn erg leuk. Aangezien de temperaturen alleen maar hoger worden kun je deze trui rustig "door" dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige trui zeg, en de kleur is super.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel leuk zo wat Zomerse kleuren voor deze sombere winterdagen. De temperaturen zijn niet Winters dus dragen lukt nu wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een mooie prachtige trui en die kleur is helemaal geweldig en wat een leuke vrolijke foto,s

    liefs yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oooh prachtig! Je mag er voor mij ook zo eentje maken. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik ga weer een poging wagen op je blog te reageren, dat wil niet altijd lukken. Ik vind 'm geweldig, je trui en die kleur staat je prachtig! Tikje jaloers hier, ik hou van oranje, maar dat staat mij niet, dan zie ik eruit of ziek ben.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui