donderdag 19 februari 2015

Op kousenvoeten ...

xxx

21 opmerkingen:

  1. Ohhh wat een mooie foto...laat die Lente maar komen....ik kan haast niet wachten!

    Lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier en daar begint het al he ! We leven op hoop !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel stilletjes ......... maar het KOMT :-))))))))))))).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi, mooi, MOOI!!! En nde lente komt hoor, het zit in de lucht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaaa de lente zit in de lucht,alhoewel er in maart ook nog een pak sneeuw kan vallen dat hebben we vaker mee gemaakt, ik wil geen sneeuw ik wil graag lente.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie foto's ik kan ook niet wachten op het voorjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb gisteren ook een paar krokussen op de foto gezet! Zal eens kijken of ik vandaag tijd heb om ze te bloggen.

    Fijn weekend alvast! Liefs, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ja ja ik heb ze hier ook gespot, een heel veld vol! Alleen nu regent het dat het giet :-( maar dat is natuurlijk ook goed voor de plantjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie foto's. Is altijd spannend, zo de voorjaarsbloemen afwachten en fotograferen...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh zo dapper en mooi die krokussen! Ik heb ze hier nog niet gezien...
    Liefs, Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, laat de lente maar komen. Ik ben helemaal klaar met dit koude weer. Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Laat de lente zich alvast maar aankondigen!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige collage!! Hier in de voortuin onthullen de hyacinten hun kleur al.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie foto. Geeft hoop dat de lente er snel aan komt :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi!!! Dat had ik net nodig, een zetje. Ik zit hier maar met mijn neus op de tablet... terwijl de zon buiten schijnt en ik al besloten had vandaag een mij-dag te houden, dus geen gepoetst enzo. NAAR BUITEN!! Genieten en opladen. Thanks!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui