vrijdag 27 maart 2015

Meidenweekend part II

Vele onder jullie hadden het al geraden ...
Ik mocht met deze fijne dame het hele weekend op stap :-)



Maar ik had nog een heel leuk vooruitzicht.
Na uitbundig afscheid genomen te hebben,
- met de belofte dat we dit zeker nog vaker zullen overdoen (joepie!) -
draaide ik zondagavond mijn karretje richting Grave,
waar me een tweede ontmoeting wachtte ...

blij weerzien met nog een fijne dame,
en kennismaking met haar klein tof huisgenootje ...
 
Miss Anne demonstreerde haar ervaren kunsten met het knabbelbeen ... tot de Sushi op tafel kwam :-)
Ik overnachtte in een zeker aan te raden B&B te Oss 'Altijd Zon' ...
en de weg terug naar Grave 's morgens was ook absoluut een pareltje!

Als je héél goed kijkt, kan je een ieniemiene-klein Schots Hooglandkalfje zien ...
dat uitbundig aan het rondspringen was ... mijn dag kon al niet meer stuk!
We hadden ongelooflijk veel 'chance' met het weer
dus we gingen naar Miss Anne's favoriet wandelpark,
waar ze me alle leuke plekjes liet zien ...

Een fantastische plek om te wandelen ...
Van buiten zijn en veel babbelen krijg je honger ...
een buitenlunch, dankzij het mooie weer, was dan ook ideaal om lekker na te genieten!

Mirjam loodste me ook nog mee naar een geweldige kringloopwinkel ...
wauw ... kijk wat ik allemaal kon scoren ... wat was ik blij dat ik met de auto was ;-)
's Avonds reed ik met een ontzettend grote glimlach weer naar huis ...
dank jullie wel Mirjam, Mirjam en Miss Anne
voor een fantastische 3-daagse,
gevuld met hele fijne vriendschap!
xxx

Je bent op je best
als je bent wie je bent
- BZN -

23 opmerkingen:

  1. Wauw wat een mooi wandelbos!!
    Zulke weekenden kun je vaker hebben Trui....
    Wat Mirjam's toch leuke wezens hè ;-)
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En wederom pareltjes van foto's! Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heeeerlijk weekend heb jij gehad! Prachtige foto's, echt pareltjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke dagen met Mirjam & Mirjam, het ligt aan de naam denk ik! Mooie foto's !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aan de foto's te zien is het een prachtige streek. Fijn dat jullie je zo geamuseerd hebben. Zo'n uitwaai weekend kan deugd doen, zeker met een goede vriendin.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een fijn weekend!
    En wat toevallig zeg, dat favoriete wandelplekje (Klompven zo te zien) van miss Anne is ook groot favoriet bij Oscar! Wij gaan er graag in zomerdag heen zodat Oscar lekker kan zwemmen. Een waar hondenparadijsje als je het mij vraagt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heerlijk om te lezen en prachtig om te zien: wat een fijne dagen had je!
    Lieve groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het moet echt geweldig geweest zijn !
    En voor ons, lezeressen hier, is het vooral leuk om foto's van jullie twee te zien ! Want dat kleine profielfotootje, daar ziet 'n mens niet veel aan, nu hebben we eens een groter beeld !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, de natuur is mooi en je vondsten ook!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldige glimmende kopjes - jullie stralen alle drie - vier met Miss Anne erbij natuurlijk ;-)
    Heerlijke foto's en je hebt zo te zien weer aardig wat gescoord!
    Goed dat jullie het zo fijn hadden, tis jullie aan te zien dat het batterij-opladend was :-)
    Dank voor het meegenieten via mooie plaatjes weer! x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het was een leuk weekend, zo te zien.
    Mooie foto's van de streek.
    Nog een fijn weekend !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. dat ziet er enorm gezellig uit allemaal. En alweer hele prachtige plekjes waar je de mooiste fotokes getrokken hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een heerlijk weekend!! Het spat ook van de foto's af, hoe jullie genoten hebben, alles straalt, het zonnetje zat natuurlijk mee, maar toch, prachtige stralende foto's! Daar kunnen jullie weer even op teren! Fijne zondag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het was zo leuk! Heel bijzonder om je eigen omgeving door de ogen van zo'n enthousiaste beschouwer te zien. Het was idd heel erg batterijopladend, zalig! Ook zo leuk om alle reacties hierboven te lezen. :) Het park van Miss Anne heet Herperduin, ze staat er helemaal voor open om rondleidingen te geven. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit leek me een superweekend, heel gezellig, interessant, tof, ontspannend, verrijkend, alles wat je kan denken. En je ontdekte nieuwe plekjes, ontmoette toffe mensen, scoorde leuke spulletjes, jouw batterijen zijn weer opgeladen!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig! En mooi!!! Fijn voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik moet eens op fotografie-cursus komen bij jou ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat was nog eens heerlijk genieten !!!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw, weeral zo'n prachtfoto's, herinneringen van een zalige 3-daagse! Geniet nog maar lang na!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh wauw! Stiekem een beetje jaloers... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui