donderdag 5 maart 2015

Peda-maaksels part II

Waar Jitske op kot zit,
is het niet meer het nieuwste van het nieuwste ...
héél optimistisch gezegd :-)
Dus bij winderig weer
tocht het langs vele kieren en ramen
en zo ook onder de deuren van de kamers door.

Knippen + plakken = tochtrups
UWYH n° 22

En daar vonden we natuurlijk wat op ...
alleen vindt ze haar funny rups nu veel te mooi
om op de grond te leggen
Tjaaaahaaa ....

... maar waar ze ook ligt, ik werd er smakelijk voor beloond!
- De aarde is boordevol hemel -
BZN

32 opmerkingen:

  1. Dat is toch duidelijk een supermooi knuffelkussen, en zeker geen tochtrol ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha ja zond op de grond ben het helemaal met Jitske eens maak maar een minder mooie slang mams :)
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt de rups te mooi gemaakt. hihihihi.

    Lieve groet, dinah.

    dinahcreatief.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel te hard je best gedaan ;-) !
    Ik moet eerlijk zijn, ik zou het ook zielig vinden om mooie meneer rups kou te laten lijden op de grond ! Hij is zo leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als meneer Rups naar het bed is geüpdatet, mag Jitske altijd mijn Sonia slang komen halen (zie een aantal blogposts geleden), de katten moeten haar niet.

    Mooi en gezellig kot, heeft je dochter. Zijn de vlinders op de muur gehaakt?
    Die vind ik werkelijk heel erg sfeervol.

    Hoe gaat het met Jitske? Lukt het een beetje met de studies?

    Fijne donderdag en gauw een ontspannen weekend,

    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Alléé... kheb Sonja net ontdekt... katten teveel verwend met granny'tjes? :-)
      Jitske heeft haar uiterste best gedaan haar kot gezellig te maken en ik vind het helemaal gelukt. Ze heeft de vlindertjes allemaal geplooid uit origamipapier en met een speldje op de muur bevestigd, tof hé :-) Het zijn zware studies, ze heeft ondertussen studiebegeleiding om toch een weg te vinden in de grote pakken leerstof en dat lijkt nu toch te lukken. Het is een volhoudertje :-)

      Verwijderen
  6. oeps: in plaats van geüpdatet moet er "geüpgraded " staan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, hij is af! En schoon! Ik kan haar wel verstaan, anders een echte 'lelijke' voor tegen de deur?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, tsja, zoiets moet je ook niet te mooi maken :-D Dan toch nog maar een saai exemplaar voor waar dde rups bedoeld was? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Te mooi om op de grond te leggen, fleurt het kot op. Heel leuk.
    Nog een fijne avond !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Amai, dit is echt de mooiste tochtrol die ik al ooit gezien heb!!!
    Ik kan haar volledig begrijpen dat hij een plekje in haar bed gekregen heeft. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. In de tijd dat ik hier naar het reageerveld zit te staren heb jij bij mij een reactie geschreven :-). Hoe kan dat toch?? Ja dat ik zit te staren, snap ik wel, beetje oververmoeid na week mantelzorg. Maar dat jij, terwijl ik denk over mijn reactie, bij mij zit te kijken ??????
    Maar goed, wat ik dacht toen ik jouw verhaaltje las, is dat jij als creatieveling het niet kunt laten om alles wat je maakt mooi te maken :-). Niet meer "geschikt" voor stoffige/onopvallende plekken !! Zeker als je iets maakt voor diegenen die je lief zijn! Zoo leuk en zoo lief; schiet je dus je doel voorbij :-))). Maar zoals Brigitte al zei, (dacht ik ook meteen aan) zij heeft nog een slang liggen :-).
    Leuk om te lezen :-).
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke tocht rups. Mja, als ze stilletjes moet zitten studeren en de tocht valt haar lastig heeft ze toch een oplossing hé. En zo te zien is het er erg kleurrijk ingericht. Die mooie vlindertjes? denk ik op de muur, heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha, ha, jij ploeteren om een tochtrol te maken en je dochter legt hem doodleuk op haar bed (waar die het trouwens prima naar de zin heeft bij de andere knuffels zie ik). Nou ja, ze kan de rups altijd nog in haar nek leggen als de tocht optrekt, lekker warm en gezellig!
    De broodjes zien er calorierijk, maar o zo lekker uit!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is nu eens een keikeikeitoffe tochtrups! Die zou ik ook op mijn bed leggen! En dan dat vogeltje er nog op... helemaal geweldig!
    Deze wordt gepind!!! Mercie!
    Fijn weekend hé manneke!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Haha, dat is nu echt een Luxeprobleem! :) Behalve dat het tocht, dat is echt niet fijn... en idd, geweldige vlindertjes, wat leuk gedaan!! Groetjes, M xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wel een heel gezellig plekje en zo leuk je rups

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ach Trui, voor zo lekkere taartje maak je toch een tweede rups voor haar. Dan heeft ze er eentje voor op bed en eentje voor de deur. ;-)

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo leuk! Te tof om als 'tochtrups' te gebruiken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke tochtrups kussen!Wie weet mag ik er ook zo eentje maken als de dochter volgend schooljaar op kot is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zo mooi, zo lief, zo tof (jullie beide)!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. LOL, keileuk!! Ik zou hem ook liever als knuffelkussen gebruiken geloof ik. Het ziet er wel gezellig uit maar dat zal wel in de genen zitten denk ik ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hihi zo te zien was hij te mooi om aan de deur te liggen. En nu nog een exemplaar voor aan de deur

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Awel, die zou ik ook te schoon vinden om zomaar op de grond aan de deur te leggen, ik geef haar groot gelijk, ze is echt wel heel mooi en eigenlijk eenvoudig gemaakt, echt knap werk van mama!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat kan jij toch mooi in korte bewoordingen en enkele foto's een compleet beeld neerzetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Jouw tochtrol - bedrol is echt keitof gedaan ! Geweldig met die pootjes ook nog eronder ! Wat een zin voor detail ! Echt helemaal jou :-) Wat een gezellige vlindertjesmuur trouwens !

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui