zondag 5 april 2015

Paaszondag =

Lekker lezen in het zonnetje in de tuin ...
Oh, ik heb gezelschap,
nog een boekenwurm,
of euhm ... kuiken ...

Uilskuiken is een schattig patroon van Den Dennis
UWYH n° 25
... na een hele fijne ochtendwandeling ...
jammer genoeg kan ik de vogeltjes
hun serenades er niet op zetten!
 

 
Combinatie van oude en nieuwe natuur ...
 Nog een hele fijne Paasmaandag morgen!
Ene ... bedankt allemaal voor de
lovende commentaren op mijn vorig blogje!

Denk positief
en je ziet beter!
- BZN -

35 opmerkingen:

  1. Prachtige eerste paas, heb met je meegenoten, X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een heerlijke foto's van een heerlijke dag!! En je uilskuiken is een SCHATJE. Wat lieffff!
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk he dit weer, jij ook een fijne paasmaandag

    Gr Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij maakte gewoon een pilotenkuiken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och wat is het een lieverd! Prachtige foto's heb je gemaakt! Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben eens even heerlijk komen bijlezen van 10x Snuf op een rij tot allemaal prachtige foto's van een heerlijk weekend en een mooi gerecykleerd kussen. Lekker bezig hoor, oh wordt toch echt weer tijd om weer eens wat creatiever in huis te zijn. Ik zeg chapeau voor je recykleer werk van het kussen en van al die lieve Snufs!

      Heb je by the way mijn leuke Tante Betsy winactie al gezien of ben je geen jurkjes dame? Dikke knuffels!

      Verwijderen
  6. Dat is vast een heel slim uilskuiken :-) Leuk!
    Mooie foto's weer!
    Fijne 2e Paasdag, geniet er weer van ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje :=)
    Hier regen nu, maar ik kan niet wachten tot de zon weer gaat schijnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige foto's en met zo'n grappig uilskuiken kan je Pasen niet meer stuk. fijne Tweede Paasdag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk uilskuiken! Je foto's zijn wederom prachtig, dat was weer genieten!

    Fijne Paasmaandag! Liefs, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijke foto's! En je uilskuiken ziet er best wijs uit, dat komt door al dat lezen denk ik.
    Fijne 2e paasdag (iets minder weer jammer genoeg)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn dat we door jouw mooie foto's kunnen mee genieten van al die pracht uit de natuur. Jouw nieuwe lente-banner geeft ook de lentekriebels. Schattig dat uilskuiken, jouw leesmaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattig uilskuiken! Jij ook nog een fijne paasmaandag. Hier is het weer er niet op vooruit gegaan sinds gisteren, dus ik ga flink aan de slag in huis. Je foto's zijn weer schitterend, mooie dag was het gisteren!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige natuurfoto's, wat is het mooi daar.
    Je kuikentje is heel schattig.
    Geniet nog van Paasmaandag !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja het was echt een superweertje gisteren. Die serenade kan ik me heel goed voorstellen hoor! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw wat een prachtige foto's heb je weer gemaakt in de natuur Trui!♥ en paaskuiken is ook erg funny!
    liefs
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een lief leeskuiken! En ja, zalig he, zo'n Pasen? Heeerlijk!! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het uilskuiken heeft vast en zeker z'n vliegbrevet behaald!!
    Wederom wonderschone foto's en een mooie nieuwe header!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een superschattig slim kuikentje ! Zo lief hoe ie daar zit op dat groene potje :-) De max ! Je foto's zijn alweer adembenemend mooi ! Knap !

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Even een inhaalslag gedaan wat een leuke dingen heb je gemaakt ,maar ook leuke tripjes en gezelligheid

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Geweldig schattig vogeltje! En wat een geweldig mooie wandeling weeral! Fijn!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Extreem mooie natuurfoto's weer.
    Ik hoor de vogels zingen,echt!

    Prachtig boekenbeest.
    Je hebt hem heel leuk vastgelegd,
    daaraan alleen al kan je zien dat hij met liefde is gemaakt!

    Fijne paasdagen,

    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie foto's !! Een mens komt direct in lentestemming !!
    Uilskuiken ziet er geweldig uit met zijn brilletje. Heel intellectueel ;-). Hij geniet blijkbaar van het boekje lezen in 't zonnetje (dat doen we allemaal wel deze dagen, denk ik !). Den Dennis heeft echt wel leuke patroontjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hi, hi, dat boekenkuiken ziet er tof uit.
    Geniet van de Paasvakantie en het mooie weer.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow wat een prachtige foto's weer!! Zitten echt mystieke plaatjes bij om zomaar weg te dromen.
    En zo te zien zit je helemaal in Jens Lapidus! :-)
    Kei-lollig kuiken! Prettig gezelschap bij het lezen, hij zal niet afleiden met gekwebbel .... uhm toch?!? ;-) x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Zou je niet van job veranderen en fotografe worden? Dat lijkt me echt een toffe job voor jou! Jij hebt hier echt aanleg voor! Supertoffe foto's weer en een keilief kuikentje had je als gezelschap!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Schitterende foto's! Het kuikentje ziet er geweldig met z'n brilletje. Zo schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hij is leuk, je uilskuiken! Ik zie 'm met dat brilletje ook zo in een dubbeldekker vliegtuigje zitten, of op een motor. Prachtige foto's van je wandeling en mooie nieuwe banner! Fijne dag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Nog ene keer slapen en dan mag ik de serenade van de vogeltjes ook horen. Joepi!... Zus, ik kom eraan! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. GEweldiG! Van mij nog een late fijne Pasen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui