zaterdag 4 juli 2015

3 maanden later ...

... en mijn leven is compleet op zijn kop gezet ...
maar wat voel ik mij goed!
Voor het eerst in 17 jaar
ga ik uit werken, 
ipv thuis achter mijn computer,
Een hele grote aanpassing,
in mijn anders toch meer geordend leven. 

Moe, heel moe,
maar ik weet dat dit van voorbijgaande aard is.
 Licht in mijn hoofd, héél veel licht in mijn hoofd,
en dat is absoluut blijvend, dat weet ik ook zeker.
Mijn organisatietalent wordt ontzettend
op de proef gesteld
om alles te combineren,
met vallen en opstaan,
maar ja, ook dit is van voorbijgaande aard.

3 maanden later ...
en ik mag mij trotse half-time medewerkster noemen,
een schakel in een prachtig project ...
'BZN Stiltehoeve Metanoia'
Wie graag meer wil weten,
waar de Stiltehoeve Metanoia voor staat,
kan er HIER meer over lezen,
of op de facebookpagina.

3 maanden later ...
en ik mag mij de trotse half-time
administratieve medewerkster noemen
van vzw Victor te Roeselare.
"Vzw Victor biedt ambulante mobiele opvoedingsondersteuning
aan voor personen met autisme en hun gezin uit de provincie West-Vlaanderen.

De naam Victor verwijst naar het Latijnse “overwinnaar”:
hij die leert leven met zijn autisme, kan overwinnaar genoemd worden.
De thuisbegeleider kan de persoon met autisme en het gezin begeleiden
in de richting van deze overwinning.
We willen de nadruk leggen op de mogelijkheid om autisme
een plaats te geven in het leven,
los van het woord autisme."
Wil je graag meer weten?
Bezoek dan de website
of facebookpagina.

Twee prachtige projecten,
die mijn leven een stuk rijker maken,
ik ben blij met mijn nieuwe keuzes,
en dankbaar voor deze nieuwe kansen!

xxx

Enkele impressies van de Stiltehoeve
van Bond Zonder Naam ...
een hoeve met een missie





Zoals jullie begrijpen,
zal het bloggen een heel pakske minder worden.
Maar stoppen doe ik niet ...
ik kreeg de afgelopen maanden
mailtjes, kaartjes, berichtjes,
om te horen hoe het met me gaat,
ik vind dit fantastisch en heel erg fijn van jullie.
Daarom wil ik van deze warme wereld 
graag nog deel uitmaken.
Niet meer zo vaak,
en misschien wat minder reageren
maar voor alles is er een tijd
en als je graag veel doet,
moet die tijd verdeeld worden ...
Ik doe mijn best! :-)

Begin nooit je dag
met de scherven van gisteren
- BZN -

28 opmerkingen:

  1. Wat fijn weer van je te horen en dat het je zo goed gaat !
    Een prachtige job heb je en iets wat helemaal bij jou past denk ik.
    Veel geluk en voldoening wens ik je, maar dat lukt jou vast.
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je zal veel mensen blij maken met wat je doet.
    Neem je zelf ook tijd voor ruimte en rust?
    Lieve groet van Katrien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ommezwaai, maar het klinkt goed, het ziet er mooi uit en ja aanpassen zal een mens altijd een beetje moeten doen hé. Het ga je goed :-)
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja amai, er zijn minder schone plaatsen om te werken op de wereld ! Geniet ervan, en ge moogt terecht fier zijn op uw ommezwaai !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hé collega! Klinkt allemaal super goed zeg...welverdiend
    x Es

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat lijkt mij een zeer fijne plek om te werken! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. geweldig dat je het goed hebt. en toch denk ik amaai!!! zoveel hooi op je vork. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ben heel blij voor je ,lijkt mij een mooie inspirerende plek

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fijn weer een blogje van je te zien. Maar nog fijner dat de ommezwaai die je maakte je zo goed doet.
    En natuurlijk laat je weer prachtige foto's zien:-). De boerderij ziet er uitnodigend uit, alleen die schapen hè. Die kunnen niet echt zijn! Zulke mooie heb ik nog noooooiit gezien :-D!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo blij voor jou, Trui, dat je je goed voelt met je nieuwe uitdagingen! Heel moedig van je, maar tegelijkertijd ook zeer verrijkend! Geniet van alles wat je doet, ... en wij zullen hier uitkijken naar af en toe wat nieuws van jou!
    lieve groet
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een fijne werkplek en wat een verrijking zo te horen. Geniet van alles wat op je pad komt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn om te vernemen waar je nu professioneel vertoeft. Prachtige projecten ja ! Heel mooie foto's. Zit je ook echt op die hoeve te werken ? Wat een prachtige locatie om te mogen werken. Mocht je toch nog even tijd hebben om mijn blogje te volgen ? Het is van adres verhuisd. Voortaan vind je me op volgend adres : http://koekjehaakjemaakje.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat klinkt echt alsof je je plekje gevonden hebt. Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super dat je zo content bent met je nieuwe job... en ja dat vraagt organiseren maar volgens mij ben jij daar geweldig goed in dus dat komt allemaal in orde... binnenkort weet je niet meer beter.
    En wie wil nu niet werken op zo'n prachtlocatie! Net of je elke dag met vakantie bent.
    Je foto's zijn prachtig en heel fijn dat je weer gaat bloggen ...af en toe ... welkom terug!
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nog steeds heeeel erg fijn dat je zo je nieuwe wegen hebt gevonden!! En die foto's ..... ja dat is als een klein paradijs op aarde met zoveel moois en liefs om je heen kun je niet anders dan genieten.
    Prioriteiten horen erbij, en dat je er wat minder door blogt is normaal, maar we ontvangen je natuurlijk met open armen terug en gelukkig mag dat soms ook zonder stokjes ;-)
    Je bent een kanjer en goed bezig!! xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat goed wat je doet....een ontzettende uitdaging lijkt me dat....heeeeel veeeel succes lieve Trui!Xx en dat je minder blogt daar ben je niet de enige in....hoe meer je om handen hebt hoe meer je je tijd zult moeten verdelen en natuurlijk heb je ook nog lekker tijd voor jezelf nodig!Ook heel belangrijk! ;-)


    liefs
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat goed wat je doet....een ontzettende uitdaging lijkt me dat....heeeeel veeeel succes lieve Trui!Xx en dat je minder blogt daar ben je niet de enige in....hoe meer je om handen hebt hoe meer je je tijd zult moeten verdelen en natuurlijk heb je ook nog lekker tijd voor jezelf nodig!Ook heel belangrijk! ;-)


    liefs
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo blij voor je!!! Flinkerd! Trots op je!! Geniet er nog van, van dat licht (om je heen en in je hoofd)!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd! Wat een prachtige jobs!! Fijn dat je je draai aan het vinden bent in al deze veranderingen. Ik wens je heel veel succes en geniet er vooral van! Tot de volgende keer!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat fijn om dit te lezen ! Het ga je zo goed !

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat lijken me echt wel twee projecten die jou helemaal op het lijf geschreven zijn! En dan gaan we er voortaan gewoon van uit dat stilte op de blog betekent dat je prachtig werk aan 't leveren bent elders :-) Geniet er vooral van, zou ik zo zeggen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wow joh!!!! iemand gooit er zijn leventje eens even om. Super gefeliciteerd, wat een gave nieuwe uitdagingen. Ik ga zo eens even op de linkjes kijken wat het nu precies is. Super!!!! Ik ben heel blij voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Fantastisch Trui, je klinkt als een nieuw mens, wat fijn dat het zo goed heeft uitgepakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dit klinkt super Trui, echt wel iets voor jou vind ik en dat blijkt ook uit je enthousiaste blogje! Fijn voor je, dat dit vermoeiend is en heel veel aanpassing vraagt is normaal, maar zal voorbijgaan zoals je schrijft. Geniet ervan, maar dat doe je al lees ik tussen de regels door. kga nu eens rondkijken op de linkjes en dat je wat minder gaat bloggen is niet onoverkoombaar voor ons, zolang je maar blijft komen ist OK want we missen je frisse wind in blogland toch wel.
    Liefs, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. die moeheid is van voorbijgaande aard wanneer er terug routine in je leven komt, veel sucdes met het nieuwe werk
    Micheline

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Da's inderdaad een ommezwaai!
    Ik kan er letterlijk over meepraten want mijn 2 zonen hebben beiden een ASS stoornis. Wat voor ons zo vanzelfsprekend is, is dat vaak voor hen niet.
    Trui, succes in je werk en ik weet zeker dat je er veel voor terug krijgt!
    Lieve groet, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Geweldig dat je de uitdaging hebt aangegaan bij deze twee onnoemlijk mooie projecten ! Ik bekeek al even beide websites. 'Victor' lijkt me de West-Vlaamse tegenhanger te zijn van 'Tanderuis' waar wij hier in Oost-Vlaanderen beroep op doen. Prachtig werk leveren zij !
    Het ga je heel goed in je job ! Heel veel succes ! Leuk dat we af en toe iets van je gaan horen !
    En de foto's van je werkplek zijn werkelijk plaatjes, énig mooi ! Die schapen zijn toch echt wel super ! Wat een schatjes !

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui